Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014
Hiljeneekö tämä palsta vai siirtyykö myös kirjoitteluvastuu eteenpäin ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Todennäköisesti hiljenee, meittin muista ukoista täällä kirjautuneena ei taida olla kuin JaSa ja hänkin asuu nykyään Turussa joten ei ole päivittäin talli touhuissa mukana. Muita kuin minua ei tämä "esillä oleminen" juurikaan kiinnosta. Tietty minä voin kirjoitella sen mitä minulle infoa antavat ja luulen että se voi olla melko vähäistä totuttuun verrattuna. Ps. Perskuta tallilla vedenpaisumus, 2vrk tta tullut yläkerran vesiputken hajottua meille tallille katosta vesi läpi joten aiheuttaa pientä lisä ohjelmaa kun alkavat repiä keittiön seinät etc auki jotta pääsevät kuivaamaan pahimman paikat.snuggles kirjoitti:Hiljeneekö tämä palsta vai siirtyykö myös kirjoitteluvastuu eteenpäin ?
Kilpailuista en tiedä, mutta kyllä jotakin visioita on jo harrastukseen liittyen olemassa. Asetutaan nyt ensin asumaan ja sen jälkeen aletaan vasta puuhastelemaan. Tuli joskus Jarnolle luvattua, että kun tämä hetki koittaa niin sitten tehdään hänelle etelän maille tiimin oma moottorilabra ja kyllä se on edelleen suunnitelmissa, kuin sekin että rakentaa sinne tukia verkostoa sekä mahdollistaa ympärivuotisen kenttä ajamisen.zeta1 kirjoitti:Onko kutsukilpailua tulossa etelään?
Taxi II:n huolto menossa ennen tositoimia,
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Kovaa se taxi työntää!!! Taitaa olla aika onnistunut akseliväli pidon ja keulimisen välillä. Itse en montaa arvoa ottanut ylös viime Lpr ajosta, mut katoin sentään paljon otti matkaa tavoittaa 300km/h ja siihen meni 693m tosin lähdin liikkeelle aika varovaisesti ja vasta kolmosella täys hööki päälle. Paljon on potentiaalia taxissa, kunhan se laukkaa ehjänä maaliin asti...
Kymin"T"rex
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
taimen74 kirjoitti:Kovaa se taxi työntää!!! Taitaa olla aika onnistunut akseliväli pidon ja keulimisen välillä. Itse en montaa arvoa ottanut ylös viime Lpr ajosta, mut katoin sentään paljon otti matkaa tavoittaa 300km/h ja siihen meni 693m tosin lähdin liikkeelle aika varovaisesti ja vasta kolmosella täys hööki päälle. Paljon on potentiaalia taxissa, kunhan se laukkaa ehjänä maaliin asti...
Jos tosta vapari Taxi II:sta puhutaan, niin Pudiksella piti ykkönen käytännössä valuttaa vaan liikkelle, sitten 2. ja 3. menikin hallitusti keulien. Ajetaan niin lyhyellä pyörällä, että pitoa saadaan kyllä tosin pienen keulimisen kustannuksella. Pudiksella Taxi II:lla ei vielä ollut luistonesto (estää sutimisen ja keulumisen) käytössä, koska ei oltu saatu riittävästi ajettua vetoja joissa ei keuli eikä sudi, että oltaisiin saatu etupyörän ja takapyörän nopeustiedot kalibroitua taivaalta otettavan todellisen nopeustiedon kanssa. Taxi III:ssa vastaava toiminto on ollut käytössä jo pidempään ja kaikki luistot on saatu alle 3%:iin, siis ne on säädetty siihen ja saatu myös toteutumaan.
Hyvinhän sulla työntää, woima sulla riittää reippaasi sen tavoitteesi 360kmh ylitykseen, hyvällä kelillä huomattavasti enempäänkin.
Edited By jouniri on 1465189055
Joo tota taxi2:sta tarkoitin. Johan se menee sellaista kyytiä taxi3:sta puhumattakaan, etten taida minäkään enää pysyä kyydissä. Kiva sitten Hallissa nähdä miten laitteet kulkee. Pientä säätöä mullekin vielä tulossa (ei koneeseen) mitä en jaksanut Lpr:taan tehdä, et ainakin yritys "metrikerhoon" on kova
Kymin"T"rex
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
Taxi II:n määräaikaishuolto tehty,
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
TFM Taxi II, 9.6.2016. https://www.facebook.com/Teamforcemajor/videos/1130643460320483/ Lienee ollutkin sitten siinä allekirjoittaneen viimeinen kaasun kääntö Taxien osalta tälle vuodelle. Nyt passia ja hammasharjaa etsimään ja viikonloppuna maailman tuuliin.
Hallin ajot sitten ajettu tältä vuodelta. Kiitokset TFM tiimiläisille jotka huonosta sääennusteesta huolimatta paikalle menivät ja odottivat melko tovin, josko kenttä olisi kuivanut, tosin kävi. TFM tiimiläisille parasta antia oli ollut se että Peten veto oli laulanut todella hyvin, kovaa ja korkealta.
Mutta mitäs nyt? Onko mailin mahdollisuuksia enää tälle suvelle Suomessa? Lappeenranta loppukesästä?
Vai pitääkö tässä jo tämän vuoden aikana siirtää kaikki romut tänne Espanjaan.
Mutta mitäs nyt? Onko mailin mahdollisuuksia enää tälle suvelle Suomessa? Lappeenranta loppukesästä?
Vai pitääkö tässä jo tämän vuoden aikana siirtää kaikki romut tänne Espanjaan.
Joo.vehkeet toimii,mutta olisi ollut haluja ajaa koko veto kaasu auki.olosuuteen on Suomen kesässä mitä on.mailin ajoja pitää saada lisää per kesä.jouniri kirjoitti:Hallin ajot sitten ajettu tältä vuodelta. Kiitokset TFM tiimiläisille jotka huonosta sääennusteesta huolimatta paikalle menivät ja odottivat melko tovin, josko kenttä olisi kuivanut, tosin kävi. TFM tiimiläisille parasta antia oli ollut se että Peten veto oli laulanut todella hyvin, kovaa ja korkealta.
Mutta mitäs nyt? Onko mailin mahdollisuuksia enää tälle suvelle Suomessa? Lappeenranta loppukesästä?
Vai pitääkö tässä jo tämän vuoden aikana siirtää kaikki romut tänne Espanjaan.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Onko mitään tietoa Lappeenrannan syksyn tapahtumasta?Bärräbete kirjoitti:Joo.vehkeet toimii,mutta olisi ollut haluja ajaa koko veto kaasu auki.olosuuteen on Suomen kesässä mitä on.mailin ajoja pitää saada lisää per kesä.jouniri kirjoitti:Hallin ajot sitten ajettu tältä vuodelta. Kiitokset TFM tiimiläisille jotka huonosta sääennusteesta huolimatta paikalle menivät ja odottivat melko tovin, josko kenttä olisi kuivanut, tosin kävi. TFM tiimiläisille parasta antia oli ollut se että Peten veto oli laulanut todella hyvin, kovaa ja korkealta.
Mutta mitäs nyt? Onko mailin mahdollisuuksia enää tälle suvelle Suomessa? Lappeenranta loppukesästä?
Vai pitääkö tässä jo tämän vuoden aikana siirtää kaikki romut tänne Espanjaan.
Entä miten se Kauhavan tapahtuma, oliko se viime kesäinen kinkeri sitten samalla ensimmäinen ja viimeinen kerta?
Tai onko jostakin ruattin suunnitelmista enempää tietoa?
Meilläkin kuskilla olisi halu kattoo kestääkö ne meittin vehkeet edes yhden vedon naru kireellä päätyyn asti?
Jos tyytyy nopeimmilla laitteilla 1000-1200m matkaan niin, Pudasjärvi:
23.7 la no speed limit koko kenttä su varapäivä
27.8 la no speed limit koko kenttä su varapäivä
Lisätietoja, Taivalkosken moottorikerhon sivulta/Teppo
ps. Kenttä pohjat Hyvärisen Jukan Vetellä 360kmh (jarruvarjon turvin veti mailin)
Edited By jouniri on 1466369061
23.7 la no speed limit koko kenttä su varapäivä
27.8 la no speed limit koko kenttä su varapäivä
Lisätietoja, Taivalkosken moottorikerhon sivulta/Teppo
ps. Kenttä pohjat Hyvärisen Jukan Vetellä 360kmh (jarruvarjon turvin veti mailin)
Edited By jouniri on 1466369061