Morjesta pitkästä aikaa
Aikanaan kun K8-busani varustettiin ilokaasusysteemillä ja säädettiin EcuEditorilla, niin siihen tehtiin myös PAIR-mod eli kyseinen häkkyrä poistettiin. Samalla meni vaihtoon putkisto (orkkiksen tilalle titaaninen TiForcen kokoputkisto), nokka-akselia, bensapumppu jne. jne.
Minä hommasin osat ohjeiden mukaan ja jätin muun ammattilaiselle.
PAIR:n paikalle ei laitettu block-off plateseja.
Jos laitan sellaiset nyt jälkeen päin, niin sotkeeko se säädöt? Erityisesti reippaan ilokaasupaukun (mulla 70 hp) kanssa on tarkaa, ettei lipsahda laihalle. Tulisi parin kympin billet-lätyskät kalliiksi...
Jos sellaiset voi laittaa ilman uudelleensäädättämistä, niin onko block-off plates -setistä jotakin hyötyä siihen nähden, että niitä ei siis nyt ole.
Block-off plates-setin välttämätömyys? - PAIR-modiin liittyen
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Miksi ne nyt pitäisi laitaa jos toimii hyvin noin,
tehot ainakkan lissänny pelkästään sillä
tehot ainakkan lissänny pelkästään sillä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme