Block-off plates-setin välttämätömyys? - PAIR-modiin liittyen

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Morjesta pitkästä aikaa :)

Aikanaan kun K8-busani varustettiin ilokaasusysteemillä ja säädettiin EcuEditorilla, niin siihen tehtiin myös PAIR-mod eli kyseinen häkkyrä poistettiin. Samalla meni vaihtoon putkisto (orkkiksen tilalle titaaninen TiForcen kokoputkisto), nokka-akselia, bensapumppu jne. jne.

Minä hommasin osat ohjeiden mukaan ja jätin muun ammattilaiselle.

PAIR:n paikalle ei laitettu block-off plateseja.

Jos laitan sellaiset nyt jälkeen päin, niin sotkeeko se säädöt? Erityisesti reippaan ilokaasupaukun (mulla 70 hp) kanssa on tarkaa, ettei lipsahda laihalle. Tulisi parin kympin billet-lätyskät kalliiksi...

Jos sellaiset voi laittaa ilman uudelleensäädättämistä, niin onko block-off plates -setistä jotakin hyötyä siihen nähden, että niitä ei siis nyt ole.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Onko nyt tosiaan niin, että kukaan ei osaa/halua/uskalla vastata kysymykseeni? :(
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Miksi ne nyt pitäisi laitaa jos toimii hyvin noin,
tehot ainakkan lissänny pelkästään sillä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Tähän on tullut myös yksi PM-viesti: alhaaltahan ne reiät on tukittu varmasti, joten päälle voi laittaa levyt - tai jättää laittamatta. Kiitos viestittäjälle.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Vastaa Viestiin