busa 2006 nykiminen
Jeps! Elikkä tuli talvella tarkistettua venttiilivälykset ja vaihdoin venakopan tiivisteet samalla säädin tyhjäkäyntiä vähän matalammaksi, mut tänään otin pyörän ajoon ja nykii vedättäessä. yli 5000 ei nyi, mut matalemmilla kierroksilla nykäsee kerran tai kaks. Kylmänä kun vääntää ihan vähän kaasua ja palauttaa niin kuuluu sellainen klonks ääni ilmanputsari kotelon/kaasuläpän kolaus. Tämä kuuluu siis yleensä pari kertaa jonka jälkeen loppuu. muuten pelaa ihan hyvin. Luulin ensin että vanhaa bensaa mut vedin tankin täyteen uutta et tuskin siittä johtuu, kertokaas nyt viisaammat. Oli myös tankkauksen jälkeen vaikeuksia käynnistyä, mut tankki pääsi melkein tyhjäksi.
Aika stoori, mut toivittavasti joku osaisi kertoa mistä lähdetään vikaa hakemaan.
Aika stoori, mut toivittavasti joku osaisi kertoa mistä lähdetään vikaa hakemaan.
Kävikö nokat irti, ts. pitikö välyksiä säätää vai riittikö tarkistus? Oireet voisi viitata esim. hampaalla pielessä olevaan nokkien ajoitukseen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei käynyt irti, kun ei tarvinnut säätää. Eilen kun illalla vielä tutkin niin, olin sitten unohtanut ilmanputsari kotelon kiristää läppäkoteloon kiinni ja venakopan tiiviste näköjään jakoketjun kohdalta jotenkin huonosti kun oli vuotanut siitä. Tänään pääsee tespaan johtuiko siitä, kaikki letkut ja liittimet kiinni ei ollut litissä, ainoa mikä oli niin venakoppa vuotaa.
Edited By jesse55 on 1459496452
Edited By jesse55 on 1459496452
Jos nokat, jakoketjun kiristin evät ollet irti/löystetynäjesse55 kirjoitti:äsken testasin tekee samn pelkästään kaasua kääntämällä noin 3000 kohdalla, kaverin mukaan jako siis pielessä. Täytyy huomenna tutkia.
Niin mikäs sen jaon olisi pieleen saannut,
Tarksita että ventiili koppa on kunnolla
Siinä on nokka akselin asentotunnisti,
Samalla kun tiivisteen vuodon korjailee tarkistaa sen jaon varoilta
Jos ennen toimi ok niin johtoja, letkuja että kaikki on paikallan/kiinni
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Jako oli hampaalla pielessä, eilen kevyt 12h jumppa ja nyt pelaa. Käy nätisti ja ei mitään nykäyksiä. Tulipahan sekin harjoiteltua. Alhaalta säätö ei onnistunut kun meni aina yli tai jäi vajaaksi. Ylhäältä säätämällä se sitten asettui paikoilleen. Edellenkään en ymmärrä millä sen ketjun saa sinne vaihdettua kokonaisena, kun siinä on se yksi pultti siinä puolivälissä ja pultin kanta suoraan runkoa vasten. Tuli vaan mieleen kun siittäkin on ollut puhetta.
Sen pultin saa sieltä rungon välistä pois sopivan lyhyellä kuusiokoloavaimella. Tehty on useammankin kerran.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mahtuu se pultti sieltä poiskin tulemaan. Kerran unohdin tiivisteen siitä pultin ja kannen välistä kun moottori oli käynyt irrallaan, silloin tuli ekan kerran todettua että onneksi mahtuu...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport