Mistähän löytyy pro-oileriin nopeussignaali K6 busasta?
Takaahan se ottaa nopeussignaalin mutta jos on sähköinen signaali niin minkävärinen piuha on kyseessä sekä mitä öljyä olette käyttäneet?
Alkaa hermostuttamaan tuo ainainen rasvaaminen näin kosteana kesänä.
K6 nopeussignaali ketjunvoitelijaan
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Siis minkä nopeus-signaalin takaa,eturattaan vieressä on nopeus anturi ja pinkki johto :O mie käytin sae 90 vaihteisto öljyä,kannattaa perusasetuksista laittaa lyhyemmälle ketjulle (oliko se busassa 112 lenkkiä,saa öljyn annostelua pienemmäksi,isompaan päin riittää kyllä säätövara,ja sitten maadotus KUNNOLLA,muussa tapauksessa lykkää öljyä ketjulle melkos reilusti,takarattaan annostelijat saattaa mennä välillä tukkoon,seurantaa,samoin jos painepesurilla pesee voivat mennä hiukka vinksinvonksin,mut ei se haittaa kun sen tietää
Edited By martti on 1371525065
Edited By martti on 1371525065
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Ottakaa maa anturilta, ei akulta tai rungosta. Muuten ainakin itellä tuli häiriötä ja ruikki rasvaa tyhjäkäynnilläkin (K5). Jossain muussa topicissa vasta siitä mainittin. Jollain muullakin oli täällä sama ongelma pro-oilerin kans, korjaantui kun otti maan anturilta suoraan. Yleismittarilla voi varmistaa mikä niistä kolmesta on maa jos epävarma.
GSX1300RT K1