K6 nopeussignaali ketjunvoitelijaan

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Avatar
JMThure
Viestit: 6
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 19:50
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja JMThure »

Mistähän löytyy pro-oileriin nopeussignaali K6 busasta?
Takaahan se ottaa nopeussignaalin mutta jos on sähköinen signaali niin minkävärinen piuha on kyseessä sekä mitä öljyä olette käyttäneet?
Alkaa hermostuttamaan tuo ainainen rasvaaminen näin kosteana kesänä.
Arctikdiver
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04

Viesti Kirjoittaja Arctikdiver »

Oisko JariM:llä vastaus tähän aiheeseen.
Tarvis viritellä viimein Pro-Oiler paikoilleen.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Siis minkä nopeus-signaalin takaa,eturattaan vieressä on nopeus anturi ja pinkki johto :O mie käytin sae 90 vaihteisto öljyä,kannattaa perusasetuksista laittaa lyhyemmälle ketjulle (oliko se busassa 112 lenkkiä,saa öljyn annostelua pienemmäksi,isompaan päin riittää kyllä säätövara,ja sitten maadotus KUNNOLLA,muussa tapauksessa lykkää öljyä ketjulle melkos reilusti,takarattaan annostelijat saattaa mennä välillä tukkoon,seurantaa,samoin jos painepesurilla pesee voivat mennä hiukka vinksinvonksin,mut ei se haittaa kun sen tietää :D



Edited By martti on 1371525065
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Arctikdiver
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04

Viesti Kirjoittaja Arctikdiver »

Kiitos Martti, juuri tuota johtimen väriä kaipailin...
Ei kun illalla masennus hommiin...
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Ottakaa maa anturilta, ei akulta tai rungosta. Muuten ainakin itellä tuli häiriötä ja ruikki rasvaa tyhjäkäynnilläkin (K5). Jossain muussa topicissa vasta siitä mainittin. Jollain muullakin oli täällä sama ongelma pro-oilerin kans, korjaantui kun otti maan anturilta suoraan. Yleismittarilla voi varmistaa mikä niistä kolmesta on maa jos epävarma.
GSX1300RT K1
Masinisti
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Maalis 2016, 17:21
Paikkakunta: Kemingrad

Viesti Kirjoittaja Masinisti »

K7 Busa hankittuna ja ostoslistalla olisi Pro-oiler, nopeuden/matkan mittaus elektroninen pätee ilmeisesti tähänkin pyörää joten magneettinen tai GPS eivät ole tarpeen hankkia.
Onko muita seikkoja mitä ottaa huomioon?
Vastaa Viestiin