267.6hv/210Nm - Kemissä.

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

-Artsi- kirjoitti:Onneksi olkoon, hienoa lukemaa on printteri sylkäissyt! :bowdown:
Taitaa 16T olla aika passeli bussin motille kun siitä näytti noin ilahtuvan... :D
Syntyikö tulos vedellä vai ilman?
Tulos syntyi perinteisesti, ilman vettä ja n.0.8bar ahdoilla.
Myös kilolla vedetty lyhyt veto vilahti näytöllä, se alkoi numeroin 28.. Vesiruiskun kanssahan tavoitteena olis käyttää n.1.2bar paineita, täytyy vielä vähän harkita tuota... :)
busa00
Viestit: 67
Liittynyt: 15 Loka 2004, 10:58
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja busa00 »

LOISTAVAA!!!! :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :tapu:
Voimaa pitäs olla....
84-1111176520

Viesti Kirjoittaja 84-1111176520 »

:kippis:

Tuo tekee nannaa jo koko keholle.Ja nuo käyrät alkaa olla oikeanlaiset.Kadehdittavaa voimaa!!
:bowdown:
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: olen sanaton........ONNITTELUT
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Ens`talven aikana sit 300hv-takapyörältä... :D
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

ja kesällä elämä alkaa 300 hv. takapyörältä :smoking:
tetsa
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Olipas hauska trippi reilun kymmenen vuoden takaisiin tunnelmiin. Luulin näiden tarinoiden jo hävinneen jonnekkin, mutta täältähän löytyi. Tuo mainittu "APLARI" elää edelleen ja voi hyvin, yhteinen taipaleemme päättyin. 2007, kun ajokortin menettämisen jälkeisisessä vitutuksessa myin pyörän muuan Mikolle, joka vaan suunnilleen käveli talliin ja osti mopon pois. Pari vuotta se taisi olla Mikolla, kunnes yllättäinkin taas korttinsa menettämisen johdosta Mikko halusi luopua aarteestaan. Näinpä laite siirtyi hyvän ystäväni Kallen omistukseen Rovaniemelle ja siellä se NMP:n tallissa majailee edelleen. Itselläni on ollut mieluisa tehtävä edelleenkehittää Kallen omistamaa laitetta, nykyään hän (se busa) omaa kaksi identtistä moottoria, jotka 20th kilometrin ajosuorituksen jälkeen vaihtavat paikkaa keskenään, lepovuorossa olevan ollessa Nivalan tallilla fressauksessa. Nykyiset teholukemat ovat himpun verran alle 400hp takapyörältä, (olikohan syksyn 2015 tulos 397 tai jtn.) Pyörä on muutoskatsastettu ahtimelle, väri edelleen se sama, samaten ahtimena toimii edelleen Mikon päivittämä TD05Mitsu, jonka eläkkeelle päästämisestä olemme käyneet pitkiä keskusteluita pyörän omistajan, eli Kallen, eli maksajan kanssa. Saa nähdä mitä jatkossa tulee, tällä hetkellä tuntuma on, että aivan heti ei Aplarin taru päätänsä näe. Kunhan nyt
vaan ei sattuisi mitään...
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Hieno päivitys, tarinaa menneestä ja nykyisyydestä, tätä enemmän. Juurevuutta meininkiin ihmiset :respekt:
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

HEH, Niin se aika rientää... :p



Edited By purzzi on 1449828060
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
busantti
Viestit: 18
Liittynyt: 02 Joulu 2011, 14:27
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja busantti »

Mielenkiinnolla odotellaan päivitystä, kun se ei muuttunut hiukkasiksi 100tkm kohdalla ja pienestä liekityksestäkin selvisi.Toivottavasti Kalle herra raottaa massipussin nyörejä,jotta olisi edes yksi busa täällä napapiirillä
mistä puhua Esson baarissa :D
Vastaa Viestiin