Kytkin luistaa

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Eipä tuossa ajassa kerenny tulemaan, tahi näille kilsoille. Se vaan että tuo Jarim:n mainitsema pienemmän massalevyn modi on ehdoton kun vääntöä tarpeeksi, muuten ei pidä tämäkään, jäi puuttuun 100nm.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

snuggles kirjoitti:Eipä tuossa ajassa kerenny tulemaan, tahi näille kilsoille. Se vaan että tuo Jarim:n mainitsema pienemmän massalevyn modi on ehdoton kun vääntöä tarpeeksi, muuten ei pidä tämäkään, jäi puuttuun 100nm.

Kiitos infosta
Sitä kapeampaa levyä
tarkoitanee se modaus ja sen vaihtamista
samanlaiseksi kuin muutkin?

Pitää se vaihtaa,
Samalla vaihtuu se keski "systeemi" missä on ne "tornin" näköiset
Kiinkeet yhdestä palasta tehtyyn "mct" tekemään


Mahtaakohan tuo vaikutta tarvitavaan pakan paksuuteen
Vai liekö sama käpenen paksuus kuin vakiossa?


E: olihan se levyn vaihto tulla aiemmin
Olisiko kellän laitaa osa numeroita levyille




Edited By 1340R86 on 1388608900
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei samanlaiseksi kuin muut vaan samanlaiseksi kuin ulommainen (se ulommainen ja sisimmäinen kuuluu olla hieman keskellä olevia paksumpia). Ja jousia pitää shimmata (tai laittaa jäykemmät jouset) kun tuon tornikappaleen vaihtaa yksiosaiseen. Se kun on sellaisena periaatteessa koko ajan sen alkuperäisen ratkaisun "luistokorkeudessa". Tosin tuolla ahtopainekäikäleellä taitaa ahtopaine pitää huolen tuon kytkimen pitävyydestä ja sikäli löysemmätkin jouset riittää?

Uloimmaisen levyn koodi on 21441-24F20.




Edited By jarim on 1388689319
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

jarim kirjoitti:Ei samanlaiseksi kuin muut vaan samanlaiseksi kuin ulommainen (se ulommainen ja sisimmäinen kuuluu olla hieman keskellä olevia paksumpia). Ja jousia pitää shimmata (tai laittaa jäykemmät jouset) kun tuon tornikappaleen vaihtaa yksiosaiseen. Se kun on sellaisena periaatteessa koko ajan sen alkuperäisen ratkaisun "luistokorkeudessa". Tosin tuolla ahtopainekäikäleellä taitaa ahtopaine pitää huolen tuon kytkimen pitävyydestä ja sikäli löysemmätkin jouset riittää?

Uloimmaisen levyn koodi on 21441-24F20.
Kiitos tarkenuksesta ja numeroista,

sen mukaan mitä kertoilivat niin pitäis vakio jousilla olla pitoa

(mutta tiedä sitten miten on tuon snuggles:in kertoman kokemuksen perustella pitää tuo levyn vaihot ainkin tehdä varmuudeski)

jos ei niin sen keski palan mukan tulee jotkut jouset,
ajatellut että jos tulee pito onkelmia niin täytynee koittaa laittaa sinne noita ape:en jousia mitä nyt on käytössä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Onkos kenelläkään tietoa kestääkö kykin kahvan "asennontunistemen" johdosta "ryöstää" ohjaus jännite releelle
(paineilma ventiilin ohjausta varten)
ja minkä moista jänniteetä sillä kulkee +12v -12v
vai jotain muuta ?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
BusaMatti
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Marras 2015, 18:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BusaMatti »

En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

BusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
BusaMatti
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Marras 2015, 18:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BusaMatti »

1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
BusaMatti
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Marras 2015, 18:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BusaMatti »

BusaMatti kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:En tiedä onko tämä oikea paikka kun laitoin saman viestin jo toiseen ketjuun. Antaakee anteeksi jos tunaroin heti alussa.

Uuden bussikuskin ura ei ala helposti. Toivon mukaan on vain tuo ilmaus / ruuvihomma ongelmana.

Busa -03 60Kkm+ ajettu ja nyt ei mene vaihde päälle . Onko pk-seudulla jotain auttavaa sielua joka voisi auttaa ymmärtämätöntä näissä ilmaus / ruuvilöysällä ongelmissa?
Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

BusaMatti kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:
1340R86 kirjoitti: Meneekös vaihde päälle kun moottori ei käy
Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.
Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
BusaMatti
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Marras 2015, 18:51
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BusaMatti »

1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti: Täytyypä testata tuo huomenna kun on paremmin aikaa.
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.
Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä
Onko tähän ilmaukseen olemassa jotain kuvallista ohjetta missä näkyisi tuo ilmausruuvin paikka? Kun en niin ymmärrä näiden vehkeiden päälle.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

BusaMatti kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
BusaMatti kirjoitti:
Kun moottori ei käynyt vaihde meni ykköselle ja vapaalle.

Eli vaihteen sirtoo systeemi toimii
kytkin vaan ei irrota yleinen syy sille on ilma systeemissä

Onko tähän ilmaukseen olemassa jotain kuvallista ohjetta missä näkyisi tuo ilmausruuvin paikka? Kun en niin ymmärrä näiden vehkeiden päälle.

Kuvassa osa No23
http://www.mp-osat.fi/fi....-kytkin

löytyy paisunta säilön läheletä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vastaa Viestiin