nokkaketjusta ja laahaimista - rallattaa

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ketjun, kiristimen laahaimen ja ylälaahaimen saa kone paikoillaan vaihdettua. Tuo vaikka tänne jos ei lähempää löydy. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jesse55
Viestit: 57
Liittynyt: 24 Tammi 2014, 20:22
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jesse55 »

Mitä olette laittaneet venakopan tiivisteeseen ja muihin kumitiivisteisiin? Meillä voisi töissä olla rocolin tiivisterasvaa tuollaista
https://www.rocol.com/products/sapphire-potable-water-bearing-grease
Käytetään ainakin hyde ja vesi sylkkyjen tiivareissa.
Venttiilivälykset ajattelin kans tarkistaa kun koppa on pois.
Kai mää noi koitan räpeltää tuolla kallioluolassa, kiitos kuitenkin jarim.
RM heinolla sanoivat että laahaimien niveltapit menevät johonkin kannen väliin, et sen takia tarvii pilkkoa.




Edited By jesse55 on 1442339242
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jep, koneen etupuolen laahaimen osalta näin on, sitä ei kone paikoillaan pääse vaihtamaan. Eli tuosta: http://www.ronayers.com/oempart....m-chain tuo osanumero 2. Kannesta: http://www.ronayers.com/oempart....er-head tuo pultti 24 pitää saada irti, ahdasta on kannen ja rungon välissä vaan kyllä sen tosi lyhyeksi katkaistulla kuusiokulma-avaimella saa avattua. Muuta ihmeellistä siinä ei juuri ole, osat irti ja uudet paikoilleen. Ja kunhan nokat saa sattumaan oikeille hampaille. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jesse55 kirjoitti:Mitä olette laittaneet venakopan tiivisteeseen ja muihin kumitiivisteisiin?
Jos tiivari näyttää hyvältä niin ei välttämättä mitään, mutta jos laitettu niin vain päätyjen puolikuihin
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
jesse55
Viestit: 57
Liittynyt: 24 Tammi 2014, 20:22
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jesse55 »

Noniin tämäkin vähän etenee, venakopan kansi pois kamalan taistelun saattelemana.. prkl!! ei lähtenyt kaasuttimet irti vaikka kuinka hölläs kaikki pannat... joutu venakopan alta taiteileen nokkaketjun ylälaahaimen pultit auki, et mahtu tulemaan. Kädet verillä nuoleen haavoja saunaan... Miks kaikki täytyy tehdä niin saatanan ahtaaks. En ehtinyt vielä sen enempää zoomaileen, mut eikös se pultti tarvi ottaa siittä nokkaketjun välistä pois? Kyllä tämäkin homma tekis mieli luovuttaa jollekkin alkaa vaan vituttaan kun ei ehdi tekeen...
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Kun pannat on reilusti löyhdytetty läppärungoista, niin vähän parempi ote ja nytkäytät niitä eteenpäin niin lähtee irti. Ne kumit on sulla hieman kovettunut, niin tuntuu olevan tiukat.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin