Eli enneku pääsee säädättämään niin jos tuolla koittais parantaa ajettavuutta...
Eli perinteinen nypyttää hitaassa ajossa hyvin pienellä kaasun aukiololla, ja moottorijarrutuksessa kans nylkyttää.
Onko hyviä ehdotuksia kuinka karttaa muuttaisi että sais ensiapua tuskaan?
Lisää löpöä alapähän joo mutta jos jollain antaa suuntaa-antavia lukuja niin hyvä, mäkin osaan arpoa kyllä :p
PC3 säätöä...
Hyvä / paras vinkki: viskaa se PC3 kuikalle kaulaan ja säädätä oma ecu osaavalla pajalla (esimerkiksi Vittaniemi Espoossa tai TT-Motorsport Kempeleessä).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport