Hoidetaan.
Mites kukin paikalle kurvailee? Itse ajattelin lähteä täältä valkeakoskelta niin, että kurvailen tuon pääkoordinaattorin perässä. Kun osaa perille mutkien kautta?
BaTTman kirjoitti:Hoidetaan.
Mites kukin paikalle kurvailee? Itse ajattelin lähteä täältä valkeakoskelta niin, että kurvailen tuon pääkoordinaattorin perässä. Kun osaa perille mutkien kautta?
Eli milloin toimeve olet lähdössä?
...toiveissa ois että tästä Jämsästä startti ois klo 16-17 aikoihin...eli että sauna ois joltisenki valmis kun 19-20 välillä laskeutuis Huhtaniemeen? Yritän tietysti jo klo 16 vaikkapa Shellille, joskin pikku varauksella, olen huomisenkin töissä.
Ite uskosin että olen Huhtaniemessä joskus ysin jälkeen, et jos ei porukalla ole kauhee kiire saunaan alkuillasta ni jos vähän tota sauna aikaa voisi venyttää.
karkka kirjoitti:Ite uskosin että olen Huhtaniemessä joskus ysin jälkeen, et jos ei porukalla ole kauhee kiire saunaan alkuillasta ni jos vähän tota sauna aikaa voisi venyttää.
Sauna on nyt varattu 20-22, venytys varmaan onnistuu. Mökkejä on 2 neljän hengen. (Ja se yksi 2-hengen huone). Näihin osataan varmaan jakaantua. Ensimmäiset ottaa ekan ja viimoset nukkuu missä sopii...:p . Varmaan kannattaa ensimmäisten varoitella aamupalasta, eikös tämä pitänyt sopia myös ajoissa.
Juu, omat liinavaatteet (tai makuupussi) mukaan, jossei halua vuokrata. Soitan vielä huomenna siitä aamupalasta, mutta muistelisin että se piti ennen 21.00 "varata". Kellekkään en sitä tietenkään varaa, mutta pyydän varautumaan.