rpm rajotin

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

tiputtaako viallinen gps anturi rajotinta alemmas jossei tunnista 6tos vaihdetta vai voisko kytkimen viallinen mikrokytkin vaikuttaa asiaan?
:glare:
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Muistaakseni vapaalla on rajoitin alempana eli kyllä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

no perkule 3mos vaihteen vika siirty 6lle käytetyllä anturilla, onkohan toi vapaan kartta erilainen myös pa:an ja ennakon kanssa vaikuttas kulkupuoleen muutenkin.nooh anywäyyy nyt kauppaan ja uus gen2 anturi paikalleen...Kiitos Jarim!
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Onkos tää nyt se kytkimentakana oleva värkki mikä on herkkä särkyy? Jos niin löytyy uusi 2. hyllyltä.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

jep, mitäs pyydät anturista?
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kytkimen kytkin lähinnä käynnistykseen vaikuttaa (jos ei kytke ollenkaan). Jos se kytkee koko ajan niin silloin voi olla tämän otsikon mukainen vaikutus.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

joo ei tullu kokeiltua vaikka oiski ollu helpoin mahollinen vika diaknoosi ihmeteltiin vaan ku meno loppuu rajottimeen 330-332kmh vaikka välitykset ois riittäny melekeen 360 no onneksi toimi parivetoa.semmonenki kävi mielessä et jos tuo kahvan kytkin on oikei tarkalla nii jaksasko tuuli painaa sitä tyhjän verran,orkkis kaffa tulee aikas hyvin näkösälle katteen takaa? no ens kerralla johto irti varmuuten vuoksi:p
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kyllä se kahva pitää pohjaan asti painua enkä kyllä usko että tuuli sitä itse mikrokytkintä pääsisi painamaan. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

:D ehkäpä likempänä 1300kmh:ta joo kytkin painus ja kulkupuoli heikkenis sitte muutenki :p
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Vastaa Viestiin