Gps-anturi eli vaihdeanturi

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Tarkista kytkinkahvan mikrokytkimen toiminta.

mikrokytkin toimii sekä pyörässä kiinni että irtona
Voisko siellä olla joku johto ahtaasti ja hirtyny suoja rikki?/ löis maihin?

ei starttaa, kun vapaalla ja jalka-alhaalla oli kytkin pohjassa
tai ei
kun nostaa jalan starttaa vain kykin pohjassa
käy kumminkin paikaallaan vapaalla kytkin päästettynä
sammuu heti kun laskee jalan alas, kytkin missä asennossa tahansa
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kuulostaa tosiaan ettei ecu jostain syystä saa tietoa vaihteiston vapaalla olosta? ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pelaako muuten vapaan merkkivalo?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Pelaako muuten vapaan merkkivalo?
ei pelaa, jos se on se valkoinen valo

lähinnä ihmetyttää se sammuminen ja fi valon syttyminen...
kun lueskellut näitä vaihdeanturijuttuja ei kellään pyörä sammu

kait se on kokeeksi tilattava uus vaihdeanturi
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Vapaan merkkivalo on vihreä, valkoinen lienee vaihtovalo.

Jos tuo vapaan valokaan ei syty niin sähkökuvajaisen mukaan vaihdeanturi ei maadoita sitä anturin sinistä johtoa vapaalla ollessaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Se FI tulee todnäk tyhjäkäyntimoottorista jonka ohjaus hämääntyy vaihdetiedon puutteesta verrattuna nopeuteen ja kierrosnopeuteen (veikkaus)...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Vapaan merkkivalo on vihreä, valkoinen lienee vaihtovalo.

Jos tuo vapaan valokaan ei syty niin sähkökuvajaisen mukaan vaihdeanturi ei maadoita sitä anturin sinistä johtoa vapaalla ollessaan.
ei pala minkään väristä valoa...
voiko liitin olla huonosti kiinni?
vai anturi sökö?
SMR
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Vapaan merkkivalo on vihreä, valkoinen lienee vaihtovalo.

Jos tuo vapaan valokaan ei syty niin sähkökuvajaisen mukaan vaihdeanturi ei maadoita sitä anturin sinistä johtoa vapaalla ollessaan.

ratkes
sinistä johtoa pitkin...
liittimessä sinisen vastapeluri (keltainen sifterissä) ei ollut puserrettu kiinni ollenkaan :angry: oli pelkällä kumitutilla paikallaan ja pääsi siellä katkomaan yhteyttä

Kiitokset jarim, olen pullakahvit/kaljan velkaa kun seuraavan kerran satutaan samoille mestoille :bowdown: :bowdown:
SMR
Vastaa Viestiin