Moi,
En yhtäkkiä löytänyt suoranaista aihetta tästä, joten laitan sen nyt sitten tänne.
Onko kukaan asentanut Gen2:seen Dynojet Quick Shifteriä?`Minkälainen homma on kyseessä? Minulla on pyörässä jo valmiiksi PC3 ja siihen se tulisi ilmeisesti kytkeä. Onko itse Shifteri mallia plug and play vai vaatiiko anturi enemmän virittelyä? Mitenkäs sitten PC pää eli shifterin olemassa olo tulisi varmaankin kertoa sinne? Mitenkäs olemassa olevan ohjelman käy, eli rullaako shifterin asentaminen vanhan softan yli?
Dynojet Quick Shifter - Shifteri busaan
Onko näin, ettei kukaan ole hommaan ryhtynyt. Tässä olen sen verran asiaa selvitellyt, että Dynojetin QEM siihen pitää väliin asentaa : http://www.revzilla.com/assets....ing.pdf
Ja tästä on kohtalaiset ohjeetkin. Mutta mitenkä sitten PC säätäminen ja ylipäänsä kytkennät?
Ja tästä on kohtalaiset ohjeetkin. Mutta mitenkä sitten PC säätäminen ja ylipäänsä kytkennät?
Useimmilla taitaa olla pelkkä anturi ja katkot hoidetaan Ecueditorilla asennetulla softalla. Nuo commanderit saa minun mielestä heittää kuikalle kaulaan... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Edellisessä busassa oli tuo dynojetin shifteri, mutta yhtään en muista mihin ne kaksi johtoa kytketään shifteriltä? Osaisitko auttaa? ☺jarim kirjoitti:Useimmilla taitaa olla pelkkä anturi ja katkot hoidetaan Ecueditorilla asennetulla softalla. Nuo commanderit saa minun mielestä heittää kuikalle kaulaan... :p
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria