Mopo nykii, mutta vikaa ei löydy!
K6 Bussi, Yoshimuran kokoputki, K&N suodatin, Power Commander 3. Nykii tasakaasulla ärsyttävästi, varsinkin pienemmillä vaihteilla. Käytin penkissä ja liikkeessä sanottiin, että seokset oli huomattavan rikkaalla joka alueella, joka korjattiin, eli seokset ok. Venat tarkastettu, uudet tulpat, suodatin OK, lambda anturi on edelleen irti. Nykiminen ei poistunut.... pienemmillä vaihteilla tasakaasulla ajaessa (2. & 3. 50-60km/h) tuntuu, kuin ajaisi mukulakivikadulla, eli nypyttää pikkuisen koko ajan. Jos kierroksia nostaa, niin nykiminen pahenee. Isommilla vaihteilla ei nykiminen niin tunnu. Ärsyttää helvetisti ja kukaan ei tunnu osaavan sanoa, missä vois olla vika. Minne kannattaa ottaa yhteyttä / viedä mopo?? (asun Tampereen ja Jyväskylän välillä) Bike Doctorilla tehty tuo alkuperäinen penkitys
(- 09) ja sinne ei aikoja ennen kesäkuuta. :rocket
(- 09) ja sinne ei aikoja ennen kesäkuuta. :rocket
-K6, Yoshimura, K&N
CBR 1000F
CB900C
CBR900F Bol Dor
Yamaha Radian
CBR 1000F
CB900C
CBR900F Bol Dor
Yamaha Radian
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
+1 edelliselle lisänä että oma ecu säädetään. Vittaniemi etelässä tai TT-Motorsport "pohjoisessa".
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kyllä se ihan oikeaa säätöä taitaa kaivata.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Käppyrää katselin, ja sen perusteella ei kyllä osaa mitään sanoa, arvot on seuraavat:
Max Power = 161.08 Max Torque = 130.22 ja huoltofirman mukaan säädöt kohdallaan. Miten voin varmistua siitä, että vika on Commarissa? Penkissä ei kuulemma näkynyt mitään poikkeavaa sen toiminnassa. Jos otan commarista piuhan irti, niin oman ecun asetuksilla ei taida toimia sen paremmin? Kysymys on siis siitä, että miten voin poissulkea jonkun muun vian olemassaolon?????
Max Power = 161.08 Max Torque = 130.22 ja huoltofirman mukaan säädöt kohdallaan. Miten voin varmistua siitä, että vika on Commarissa? Penkissä ei kuulemma näkynyt mitään poikkeavaa sen toiminnassa. Jos otan commarista piuhan irti, niin oman ecun asetuksilla ei taida toimia sen paremmin? Kysymys on siis siitä, että miten voin poissulkea jonkun muun vian olemassaolon?????
-K6, Yoshimura, K&N
CBR 1000F
CB900C
CBR900F Bol Dor
Yamaha Radian
CBR 1000F
CB900C
CBR900F Bol Dor
Yamaha Radian
Mulla on -05:ssa tasan nuo samat oireet, paitsi devilin kokoränni, eikä pc:tä, lambda laitettu takas "toimintaan" Samin säätämisen ja vinkkien jälkeen. Pikkasen helpotti se asiaa.
Nypyttää/nykii koko ajan just noissa 50-60km/h vauhdeissa, säädetty siis Samilla (sen puolesta ei pitäis olla mitään).
Olen tullu siihen tulokseen, että se on ominaisuus ei vika :p
Kuullu muilta vastaavaa... ehkä tollasella "pitää" sit vaan ajaa "kovaa", loppuu ne kaikki nypytykset
Nypyttää/nykii koko ajan just noissa 50-60km/h vauhdeissa, säädetty siis Samilla (sen puolesta ei pitäis olla mitään).
Olen tullu siihen tulokseen, että se on ominaisuus ei vika :p
Kuullu muilta vastaavaa... ehkä tollasella "pitää" sit vaan ajaa "kovaa", loppuu ne kaikki nypytykset
Mulla kanssa samanlaisia nypytys kokemuksia -05:ssa.
TT-Motosportilla saatiin kyllä pienellä hieromisella ihan minimiin, että ei häiritse enää. Ecueditor-säätö, Yoshimura-putkisto ja vakiolambda paikoillaan - > ainakin laskee bensankulutusta touring-ajossa.
TT-Motosportilla saatiin kyllä pienellä hieromisella ihan minimiin, että ei häiritse enää. Ecueditor-säätö, Yoshimura-putkisto ja vakiolambda paikoillaan - > ainakin laskee bensankulutusta touring-ajossa.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Itellä kans pientä nykimistä K5:ssä, lähinnä 1 ja 2 vaihteella taajama-ajossa huomaa. Pitäs varmaan tarkistaa vielä säädöt. Avarretut tuplaputket, vakio ilmansuodatin.
Voiko joku ruiskun läppien synkronointi vaikuttaa, pyörähän on melkein tyhjäkäynnillä?
TT-motorsportilla säädetty, oma ECU, lambda irroitettu.
Yli 40km/h ei huomaa mitään vikaa.
Edited By keitsi on 1432711996
Voiko joku ruiskun läppien synkronointi vaikuttaa, pyörähän on melkein tyhjäkäynnillä?
TT-motorsportilla säädetty, oma ECU, lambda irroitettu.
Yli 40km/h ei huomaa mitään vikaa.
Edited By keitsi on 1432711996
GSX1300RT K1
Tosa omassa "uudessa" K5: ssa myös tosi v-mainen hidasajo, nypyttää ja kun kapulaan katsookiin niin hyökkii.
PC3 kiinni, Muzzyn kokoränni, lambda poistettu.
Nappasin PC: n piuhat pois, pitää katsoa mitä tekee ilman sitä.
Ainakin tyhjis humppaa samaan tapaan kuin ennenkin, jos säätää yhtään päälle tonnin niin humppaa 1000-1500 välissä.
Onko odotukset mitä kun on PC pois, lambda pois, ja toi kokoränni kiinni?
Mites tuo PC3, toimiiko win8.1 kanssa?
En saanut mitään yhteyksiä boksiin, valot siinä komeesti kyllä välähtää kun paneen koneen tulille.
Asensin ohjelman läppäriin, USB piuha kiinni, koneet käymään -> ohjelma auki mutta ei mitään.
Vai ottaako yhteuksiä vain "virrat päällä" tapauksessa (jos olis virtaa) tai pariston kanssa eli pitäskö lukea kartan myös käynnissä?
Läppäri ei ole reagoinut mitenkään PC: iin, ei oo ilmoitellut mistään uusista laitteista tms...
EDIT: Kyllähän se parani huomattavasti ilman PC: a, ei hyvä mutta tyydyttävä vs PC/paska.
EDIT2: no yhteyskin tuli komentajaan kun survas usbin pohjaan saakka :p
Eli se toimii, vaikkakin saa mennä kuikan kaveriks.
Viraabeli ei vastaillut mitään, Lahden Hollolassa Bike & Tuuninki soitteli heti ja jorisi pitkät tovin, sinne bussi säätöön jossain vaiheessa.
EDIT3: Latasin illalla valmissoftan purkkiin, löytyi samalla rännillä + muilla spekseillä oleva ja se toimii kohtuullisesti, voi ootella säätöä sitten rauhassa...
Edited By Hallu on 1435730707
PC3 kiinni, Muzzyn kokoränni, lambda poistettu.
Nappasin PC: n piuhat pois, pitää katsoa mitä tekee ilman sitä.
Ainakin tyhjis humppaa samaan tapaan kuin ennenkin, jos säätää yhtään päälle tonnin niin humppaa 1000-1500 välissä.
Onko odotukset mitä kun on PC pois, lambda pois, ja toi kokoränni kiinni?
Mites tuo PC3, toimiiko win8.1 kanssa?
En saanut mitään yhteyksiä boksiin, valot siinä komeesti kyllä välähtää kun paneen koneen tulille.
Asensin ohjelman läppäriin, USB piuha kiinni, koneet käymään -> ohjelma auki mutta ei mitään.
Vai ottaako yhteuksiä vain "virrat päällä" tapauksessa (jos olis virtaa) tai pariston kanssa eli pitäskö lukea kartan myös käynnissä?
Läppäri ei ole reagoinut mitenkään PC: iin, ei oo ilmoitellut mistään uusista laitteista tms...
EDIT: Kyllähän se parani huomattavasti ilman PC: a, ei hyvä mutta tyydyttävä vs PC/paska.
EDIT2: no yhteyskin tuli komentajaan kun survas usbin pohjaan saakka :p
Eli se toimii, vaikkakin saa mennä kuikan kaveriks.
Viraabeli ei vastaillut mitään, Lahden Hollolassa Bike & Tuuninki soitteli heti ja jorisi pitkät tovin, sinne bussi säätöön jossain vaiheessa.
EDIT3: Latasin illalla valmissoftan purkkiin, löytyi samalla rännillä + muilla spekseillä oleva ja se toimii kohtuullisesti, voi ootella säätöä sitten rauhassa...
Edited By Hallu on 1435730707
Mennään Bussilla
K5 musta/hopee.
K5 musta/hopee.