Team SMR

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

itselläkin oli gen1 ihan vakio kun ostin.
ei ollu jarruja. alustakin on vähä huono tälläselle 100+ painoluokassa
(kun suuniteltu 60-80kg) nypyytti myös tasakaasulla tietyllä alueella
sitten vähä viriä isolohko ja 50hp ilokaasua, jarrut,kykin,sifteri alustan teko
Tuli hieno ja hyvä peli
Ilokaasu tietenkin särkee kansipahvin aina silloin tällöin

osa ajanu tälläkin foorumilla isolohkolla/ turbollisella paljon kilsoja ilman mitään ongelmaa

oma huolimattomuus särki myös nokkaketjun

Nyt gen2 jota maltilla kiristelty ja uskon et kestää noilla vireillä ajaa 100000km Vanhasta on parhaat virit mukana jarrupääsylinteri,sifteri ja pikakaasu

Ilokaasuvehkeetkin on hyllys jos iskee viä äkillinen tehon tarve :turbobusa:
SMR
Dösä
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Huhti 2015, 00:11

Viesti Kirjoittaja Dösä »

Niinpä...jarrut on.. No hieman kyllä heikohkot...!
Jaaa...tasakaasulla soutaa!
Eikä tehookaan koskaan liikaa ole!
Madaltaakin voisi....olis vähän linjakkaampi.

Akan mielestä ruma? Siis mopo??? :glare:
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Eikös ne suunnittelijat joudu tekemään välillä melkoisia kompromissejä?
Ja kyllä oma busa on aina pysähtynyt, kun on jarrusta painanut. Enkä mikään höyhensarjalainen itsekkään ole.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

BaTTman kirjoitti:Ja kyllä oma busa on aina pysähtynyt, kun on jarrusta painanut. Enkä mikään höyhensarjalainen itsekkään ole.
Hyvä et on pirättäny...
95% busan omistajista pitää sitä maailman parhaana mp-nä
Sitten kun ne käy ajamassa 2010 jälkeen tehtyjä muita merkkejä
tulee karmee totuus esiin
Aina voi lohduttaa itseänsä sillä: Onhan se paras mp viime vuosituhannella... (15 kesää sitten)
SMR
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Pyörä laitettu "kenttä" säätöihin ja parit lähtö vedot vedetty.hyvältä tuntui pyörä sekä polvi.huomenna Lappeenrantaan.Ehkä ajan ehkä en.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Heksa kirjoitti:
BaTTman kirjoitti:Ja kyllä oma busa on aina pysähtynyt, kun on jarrusta painanut. Enkä mikään höyhensarjalainen itsekkään ole.
Hyvä et on pirättäny...
95% busan omistajista pitää sitä maailman parhaana mp-nä
Sitten kun ne käy ajamassa 2010 jälkeen tehtyjä muita merkkejä
tulee karmee totuus esiin
Aina voi lohduttaa itseänsä sillä: Onhan se paras mp viime vuosituhannella... (15 kesää sitten)
Voihan sen ajatella toisinkin, busa "pärjää" vieläkin testeissä superpyörien joukossa kohtuullisesti, voittaa ainakin jonkun osion. Ja jos fiilistä mitataan niin siinä pärjää aina.
Ajoin äskettäin uutukaista peliä mikä keuli pienillä vaihteilla vaivatta, mutta eipä tullu fiilis että tämähän se on kova pyssy kun oli niin kevyt että oli ku mopolla olis päästelly, busa kun keulii niin voiman tunne läsnä.
Ne ketkä odottaa gen3 busaa ja joka osiolta parempaa versiota voivat joutua joko odottamaan pitkään tahi pettymään, sillä miten tehdä uusi versio missä muutettu montaa ominaisuutta menettämättä niitä mitkä on tähän asti ollu valtteja, siinä jopa japsi-inssi on kusessa kun miettii tuota.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Ei se busa nyt maailman paras kyllä ole. Mutta omaan käyttöön passeli.
Onhan se nyt selvää, että esim ducatissa on varmasti enemmän tunnetta. Ja bemarin ratakyykky pirun hyvä ajaa.
Mutta väittäisin että 95% busa kuskeista käyttää noin 50% busan potentiaalista.
Rahamiehet laittaa isolla rahalla brempoa ja kuutioita, kun busa ei pysähdy samalla tavalla kuin joku höyhentäkin kevyempi fireblade.

Enkä nyt tarkoita näitä lentokenttäkuskeja. Siihen saa kyllä uppoamaan rahaa ja aikaa, koska se on harrastus.
Ja mikäpä se sellainen harrastus on, mikä ei kaikkia rahoja vie.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

näyttäis että joku polvivaivainen on ulkoilutanu busaansa
vai ajoiko sitä joku "lainakuski"
SMR
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Kyllä vain, Pete nykäs Pikajunalla 352.6kmh /1604.55m ,eli selkeesti mailin sisään ajettu. Aikasemmassa vedossa oli yli 350kmh jo 100m ennen maaliviivaa. Huomattakoon vielä että tämä viimeinen paras veto oli ajettu kirjaimellisesti takki auki, vetskari jääny puolitankoon. Eli tämä siis Suomen alltime toiseks nopein vapariveto.

Toinen tiimin vapari oli myös liikkeellä, Katusorsa, jolla pukattu 327kmh mailille toisen puolen katteen pari pulttia korkattua aiheuttaen pientä lepatusta.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Hieno on Fiilis vieläkin.reserviin jäi vielä. :D
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

:bowdown: :bowdown: nyt sitte onkin se kovin pala jäljellä... 100ms (vaparina)
sekin menee jos tehoja jostain viä vähä lisää
ei se ainakaan kuskista jää kiinni
naru pysyy kireellä kelistä ja radasta riippumatta
SMR
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Huomenna lähtee "Idän pikajunan" land speed katteet maalarille.loppu viikosta katetta paikoilleen ja katteiden kiinnitystä,undertailin tekoa,teippausta....yms
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Ja viimenen poseeraus orggisväreissä,

https://www.youtube.com/watch?v=ed1oHBbDaW4


Kiitos vielä majoituksesta ja seurasta, Pete ja Sanna :pomppu:
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Tänään taas meni Projekti eteenpäin.paisunta säiliö löysi uuden paikan ja pakosarja ja alaputket sai kudosta päällensä.huomenna homma jatkuu.katteet pitäisi tulla maalarilta perjantaina.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Idän pikajunan katteet saapui jo tänään. vielä on kaikenlaista pajottamista ennen Hallin ajoja.huomenna homma jatkuu..........................
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Vastaa Viestiin