Team SMR

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Pyörä lastattu kärriin.aamulla viideltä startti kohti Espoota.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

noooh? ???
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Iso kiitos Tiimin "Insinööreille"!!!!!!!
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Vaihdapas Pete tuo signeerauksen lukema. Vanha koneteho muuttui takistehoksi. Sami tuumi että kone sai ylitäyttöä, mikä oli tehon kannalta hyvä asia. Tyhjäkäyntiä rukattiin ja letkutusta uusiksi, alipaineet avuksi.
Pelit toimii pumppubensalla yllättävän pitkälle, loppu ajettiin vp:llä ihan varmuuden vuoksi.

Siinä on nyt tällä hetkellä kovin pelikunnossa oleva vapari.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

SMR kirjoitti:Vaihdapas Pete tuo signeerauksen lukema. Vanha koneteho muuttui takistehoksi. Sami tuumi että kone sai ylitäyttöä, mikä oli tehon kannalta hyvä asia. Tyhjäkäyntiä rukattiin ja letkutusta uusiksi, alipaineet avuksi.
Pelit toimii pumppubensalla yllättävän pitkälle, loppu ajettiin vp:llä ihan varmuuden vuoksi.

Siinä on nyt tällä hetkellä kovin pelikunnossa oleva vapari.
Täytyyhän ne vaihtaa. Kajaanissahan se nähdään onko niitä muita kovia vapareita Suomen mantereella.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

" Joku vuosi sitte laitatin Racetech gold valve tsydeemin ym öljyt ja muut."
mistäs hommasit nämä hilppeet jos hommais ylimääräisen takapampun ja noi,sitte kiikuttas sinne skuukin pajalle otalammille.
oli tarkotus kysästä viimeviikolla mut eihä sitä muistanu.
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Aikasemmin Racetech Gold Valve oli Schnitzin listalla mut ei näkyny enää,

http://www.ebay.com/itm....0029756
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

gold valve asennettuna 270e työkaverin iskari pajassa oisko kohtuu hinta?

sisältää asennuksen kaasut ölpät shimmauksen kuskin mukaan.
???
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Kajjaanista kotiuduttu.oli taas hieno reissu vaikka paluu matka tuntui puolta pitemmältä.kone säilyi ehjänä ja kuskikin kuntoutuu vauhdilla.Kiitos Tiimin jäsenille viikonlopusta.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Erikoinen fiilis, yli 8 kuukautta ajamatta busalla ja nyt kun eka pitempi lenkki niin 230hv ei oikeen tunnu miltään :(
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Mikä yhdistää H-D-tä ja Hayabusaa ...
Molemmat ovat kalliita "puolivalmisteita"
joilla tehtaalta tulleena ei tee yhtään mitään :oho:
SMR
Dösä
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Huhti 2015, 00:11

Viesti Kirjoittaja Dösä »

Mitä mitämitää.....? Ei tehtaalta tulleena tee mitään? ¿????????? ???
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Dösä kirjoitti:Mitä mitämitää.....? Ei tehtaalta tulleena tee mitään? ¿????????? ???
ei. ensi pitää tehdä kone. Sitte jarrut. seuraavana jousitus ja muu alusta
no, jos gen3 olis sit muutakin kuin iö jatke ruiskulla ja vesikierrolla

Mutta: onhan se yks parhaita rakennuskohteita kun osia on maailmalla mitä ikinä tekeekin mieli... sama pätee myös hooveeheen
SMR
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Musta kun tuntuu että kaikki paras olis ihan vakio busa, ei mitään virityksiä, putkia tms, eikä jarruihin koskettu, mut toisaalta, mää oon kyl tulossa vanhaksi :(
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Dösä
Viestit: 28
Liittynyt: 21 Huhti 2015, 00:11

Viesti Kirjoittaja Dösä »

Kyllä olen totisesti sitä mieltä että vakiona nämä mopot noin yleensä toimivat parhaiten. Voidaan tietysti jotain osia hinkkaamalla saada jotain osa-aluetta muutettua, mutta lähes varmasti se on pois joko mukavuudesta taikka kestävyydestä, ja mikä ikävintä, myös jälleenmyynti voi tökkiä. Eiköhän ne mopotehtaan suunnitteluinsinöörit osaa nämä hommat hieman meitiä paremmin? Eikä sitä paitsi ole mikään temppu saada esim. tehoa mopoon lisää. Ongelma on se kestävyys.
Kaveri tilasi viimevuonna harlikkaansa jostain isomman myllyn ja remmiahtimen. Eipä ollut teho-ongelmia, mutta runkopa ei sitten oikeen enään kestänyt. Eikä se varmaan ajoltaankaan mikään nautinto ollut. No... Hetken päästä poiki sitten se kymppitonnin pannukin.

Eipä silti, oon kyllä ittekkin susnaani tuunaillu:)




Edited By Dösä on 1432218382
Vastaa Viestiin