voivoi busan takaiskari on oikeestikkin purettavaa mallia.
kun vertaatte sitä esim penttiperus toota korollan iskariin huomaatte eron rakenteessa(mitään ei ole hitsattu kiinni)
kelkoissa juurikin samanperiaatteen iskareita joita huollettava joka vuosi.. :rasberry:
kun vaihdattaa öljyn ja "kaasun" tulee siitä taas uusi ja toimiva. edellyttäen että stefat ehjät ja ei ole jäänyt kaivinkoneen/rekan alle.
lähetys pohjoiseen niin alkaa tapahtuun.
Mihin takapumppu huoltoon?
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 16 Elo 2012, 14:03
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Tässä topikissa mainittu useampia pystyviä pajoja mitkä voivat, ja ovat tehneetkin huoltoja busan iskariin. Joku vuosi sitte laitatin Racetech gold valve tsydeemin ym öljyt ja muut. Se pelti voi hämätä joitain seppiä, tahi sitte lukevat jostain manuskasta missä väitetään ettei ole huollettavissa.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- bussijuntti
- Viestit: 150
- Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
- Paikkakunta: nurmijärvi
alkais olla tämä homma ajankohtainen mihis se nyt kannattaa kiikuttaa sadankilometrin säteellä nurmijärvestä?
niin ja mahtaako olla eroa gen2 tuubin kans teknisesti tai tai säätöjen kannalta onko se yhtään viisaampi.ps.köyhällä ei ole varaa öhläriin
Edited By bussijuntti on 1430278055
niin ja mahtaako olla eroa gen2 tuubin kans teknisesti tai tai säätöjen kannalta onko se yhtään viisaampi.ps.köyhällä ei ole varaa öhläriin
Edited By bussijuntti on 1430278055
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Mie teetätin oman takapampun huollon PHT-Speedissä Järvenpäässä. Vie samalla keulakin huoltoonbussijuntti kirjoitti:alkais olla tämä homma ajankohtainen mihis se nyt kannattaa kiikuttaa sadankilometrin säteellä nurmijärvestä?
niin ja mahtaako olla eroa gen2 tuubin kans teknisesti tai tai säätöjen kannalta onko se yhtään viisaampi.ps.köyhällä ei ole varaa öhläriin
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
- bussijuntti
- Viestit: 150
- Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
- Paikkakunta: nurmijärvi
keula täytyy uudistaa gen2sen hilppeisiin tullee jarru päivitys sitte samalla miten tuo gen2sen takapamppu onko siinä eroa 1seen niitä ois ebay väärällään ja vielä ihan ajamattomia.laiska minä ku en viittiny kyykistyä tallissa talvella ku oli 1nen ja 2nen vierekkäin :p
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Timba kirjoitti:Kokeiles TÄTÄ, on aika guru ainakin crossien kanssa.
Edelleen suosittelen Skuukia.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
- bussijuntti
- Viestit: 150
- Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
- Paikkakunta: nurmijärvi