Tunabusa, eli busa 00:n kone
Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.
Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.
Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.
Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.
Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.
Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
Varmistanut että seoksen mitaus näytää oikeen,Tonis1985 kirjoitti:Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.
Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.
Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.
Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
virtaa riitää, tankin korvaus ilma kunnossa, huohotus kunnossa,
ajoitukset kohdilaan
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
1340R86 kirjoitti:Tonis1985 kirjoitti:Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.
Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.
Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.
Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
Varmistanut että seoksen mitaus näytää oikeen,
virtaa riitää, tankin korvaus ilma kunnossa, huohotus kunnossa,
ajoitukset kohdilaan
Nuo kaikki asiat varmistettu, paitsi ajoitukset, saako niitäki muka jollaki muutettua?
Tulpat tuli vaihdettua, ei vaikutusta.
Pakolämmöt on noin 420c ku tehot rupiaa tippumaan ja 10000rpm kohdalla 540c
Enää ei keksi mitää mitä vois kokeella.
Saa ajoituksia varsinkin säädetävillä pyörillä,Tonis1985 kirjoitti:Nuo kaikki asiat varmistettu, paitsi ajoitukset, saako niitäki muka jollaki muutettua?1340R86 kirjoitti:Varmistanut että seoksen mitaus näytää oikeen,Tonis1985 kirjoitti:Tunabusassa on sellaanen ongelma että vedot loppuu noin 7500 kierroksen kohalla, eli tuossahan on 00vm hayabusan kone.
Seittemään ja puoleen tonniin asti se vetää ihan hyvin ja sitte rupiaa tehot laskemaan eikä jaksa vetää edes rajootinta vaste.
Seokset on noin 12 siinä vaihees.
Ei oikein keksi enää mitä siinä vois olla vikana
Pakoputkista on porattu reikiä isoomaksi.
Bensanpaineet pysyy koko ajan lähellä samaa.
Putsari koteloahan tossa ei oo ollenkaa, on kokeeltu ajaa imutorvilla ja ilman, ei vaikutusta.
Tulpat ny pitääs vielä kokeella vaihtaa mutta jos se ei auta niin muuta ei mulla tuu enää mieleen.
Löytyysköhän täältä joku jolla tulis mieleen asioita mitä vois vielä tarkistella?
virtaa riitää, tankin korvaus ilma kunnossa, huohotus kunnossa,
ajoitukset kohdilaan
Tulpat tuli vaihdettua, ei vaikutusta.
Pakolämmöt on noin 420c ku tehot rupiaa tippumaan ja 10000rpm kohdalla 540c
Enää ei keksi mitää mitä vois kokeella.
toimikos kunnolla aiemin siinä mistä kone on otettu,
kokeillut ilman putkia jos reikien porailu sattuisi tekemään jota kumaa
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Ettei olis nokkaketju päässyt hyppäämään hampailla ja sitä myöten ajoitukset pielessä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ajattelisin että pakolämmöt olis huomattavasti korkeammat jos laihalla menis, ja seokset on laajakaistan mukaan se 12
On orkkis pumppu ja suuttimet.
Pumppu purettu ja sieltä ei löytyny mitää, aattelis että jos vika olis pumpus niin bensan paineet romahtaas ajaessa.
Jos suuttimet olis tukos niin silloon se selittääs kyllä bensanpaineen pysyvyyden, pitää varmaan toimittaa ne pesuun niin on seki pois suljettu.
On orkkis pumppu ja suuttimet.
Pumppu purettu ja sieltä ei löytyny mitää, aattelis että jos vika olis pumpus niin bensan paineet romahtaas ajaessa.
Jos suuttimet olis tukos niin silloon se selittääs kyllä bensanpaineen pysyvyyden, pitää varmaan toimittaa ne pesuun niin on seki pois suljettu.
Mulla muuten yksi kevät yksi tulppa oli kuollu niin että se toimi muuten normaalisti mutta kuormalla ei antanu kipinää, huomasin penkkilogituksesta kun yhden sylinterin pakolämmöt romahti 8000rpm jälkeen. Mutta tulpathan sinä vaihdoitkin ettei se varmaan niistä kiinni ole mutta mites puolat?
Ja Artsin kommenttiin viitaten, ne suuttimet tosiaan myös noissa 99-00...
Edited By jarim on 1430379288
Ja Artsin kommenttiin viitaten, ne suuttimet tosiaan myös noissa 99-00...
Edited By jarim on 1430379288
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport