snuggles kirjoitti:Kiitti Pete tarjoilusta !
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.
Eli ei turhaan avattu ja zekattu
Silloin kun mennään äärirajoilla niin huollon määrää ei voi aliarvioida
snuggles kirjoitti:Kiitti Pete tarjoilusta !
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.
Ole hyvä vaan.kiitos taas kerran itsellesi.kuusi tuntia ajoa autolla ja kuusi tuntia pajotusta.kausi 2015 on nyt aloitettu!
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Heksa kirjoitti:oliko nokkien päät sileät vai "huokoiset"?
olikos siinä koneessa hiotut vai hitsaamalla tehdyt nokat?
Tämä oli hieman erikoisempi tapaus, webbiläinen nokka oli tällä kertaa kunnossa ja vakiosta hiottu oli kulunut, sekä neljä kuppia. Yhessä nokassa huokonen ja kolme sileetä kulunu hieman viistoon ja lättäseksi.
Eli diagnoosi on vastoin aiempia päätelmiä, mutta korjattava kaikesta huolimatta.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Voisihan tuota tutkia mutta etusijalla on nyt saada osat reilaan. Nokan perusympyrä oli jo 26mm mutta jopa 25mm hiotut on toiminu ilman ropleemia. Suzukin nokkien karkaisu ulottuu yleensä aika syvälle aineeseen, toisin kuin kawan mitkä joutuu karkaisemaan uudelleen hionnan jälkeen.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Nyt kun on tiimin kahden nopeimman vaparin moottorit pöydällä ja vaihteistot tutkittu, osat näyttää olevan niin hyvässä kunnossa että alkaa epäilyttään josko on puskettu edes tosissaan. Eli lisää pökköä pesään tulevissa kapinoissa, jos ei rattaista hampaita irtoo niin ei oo otettu 100% irti ???
SMR kirjoitti:Nyt kun on tiimin kahden nopeimman vaparin moottorit pöydällä ja vaihteistot tutkittu, osat näyttää olevan niin hyvässä kunnossa että alkaa epäilyttään josko on puskettu edes tosissaan. Eli lisää pökköä pesään tulevissa kapinoissa, jos ei rattaista hampaita irtoo niin ei oo otettu 100% irti ???
jotain on kyllä tehtävä asian eteen.näin ei voi jatkua.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
SMR kirjoitti:Nyt kun on tiimin kahden nopeimman vaparin moottorit pöydällä ja vaihteistot tutkittu, osat näyttää olevan niin hyvässä kunnossa että alkaa epäilyttään josko on puskettu edes tosissaan. Eli lisää pökköä pesään tulevissa kapinoissa, jos ei rattaista hampaita irtoo niin ei oo otettu 100% irti ???
jotain on kyllä tehtävä asian eteen.näin ei voi jatkua.
miä voin tuua tutkittavaks yhen lootavammasen vakiopadan....
no jopas on tiimissä polvivammaa ku mulla meni vuoden ekat5viikkua klenkatessa...no mut positiivisia puolia hakemalla hakee niin mulla säästy piikkirenkaat uuden verosena ens talveen husassa :laugh:
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph