BussiJussi kirjoitti:Tuntuu juttujen perusteella, että kaikki joilla vuoto-ongelmaa, eivät saa sitä kuriin!!?
-03 "kullitetulla keulalla", 26t ajettu, ei vuotoja... ??? Ota näistä sitten selvää...
Tarkotin, et kellä kullitettu kerran vuotaa, se vuotaa viimeistään seuraavana keväänä uudelleen!!
Ei kaikilla! Viime keväänä vuosi ja vaihdoin stefat sekä öljyt. Syksyllä vaseliinia pölysuojien alle ja talvella pumppausta välillä kun siirteli tallissa. Ei ainakaan vielä vuoda. Niin ja alkuperäiset stefat laitoin.
Onkos sulla Jussi kulunut se kullitus pois siitä putken etupuolelta?
Viime keväänä korkkasi kumpikin stefa yhtä aikaa.. Silloin oli ajettu n.35tkm. Vaihdoin alkuperäiset stefat ja vielä on pysynyt öljyt sisällä. Vaihdon jälkeen ajettu n.20tkm..
Uusiin stefoihin laitettiin reilusti vaseliiniä, oisko lie auttanut, ettei nyt Vielä vuoda ???
Timppa kirjoitti:
-03 "kullitetulla keulalla", 26t ajettu, ei vuotoja... ??? Ota näistä sitten selvää...
Tarkotin, et kellä kullitettu kerran vuotaa, se vuotaa viimeistään seuraavana keväänä uudelleen!!
Ei kaikilla! Viime keväänä vuosi ja vaihdoin stefat sekä öljyt. Syksyllä vaseliinia pölysuojien alle ja talvella pumppausta välillä kun siirteli tallissa. Ei ainakaan vielä vuoda. Niin ja alkuperäiset stefat laitoin.
Onkos sulla Jussi kulunut se kullitus pois siitä putken etupuolelta?
Niin ja se oli -03 ja 39tKm.
Ei oo kullitus kulunut. Mulla tarvike stefat!!! Eli seuraavax kokeilen alkuperäisii, silikoonirasvaa täynnä pölysuojien aluset jo onkin!!!!
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Yks lisää ilmoittautuu vuotavien stefonjen kerhoon
-99 ja mittarissa n.29tkm en tiiä onko aikasemmin vaihdettu.
Mulla petti vasemmalt puolelta stefat heti sen jälkeen kun olin säätäny keulaa jäykemmäks
Sitä öljyy valuu ihan solkenaan sieltä pihalle, mites teillä onko vaan pikkasen tiputellu niinku kaverin R1 tekee vai sylkenu oikeen kunnolla öljyt renkaalle, vanteelle, jarrulevylle ja etukatteeseen
Mulla ois mahdollisuus mitata pinnankarkeusmittarilla, onko "kullitetussa eroo normaaliin! Mittari työpaikalla, eikä saa lainaan. Pitäs jonkun normiputkilla varustetun busan tulla käymään arkiaikaan Varkaudessa. Voitas verrata arvoja "kullitettuun"!!?
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
jummijammi kirjoitti:-05.nen aj.16tkm, ei vuoda (vielä). Kauhulla tullee jokapäivä tarkistettua..
Noniin!! 24500 mittarissa, ja oikeen puoleinen vuotaa.. Ikinä ei oo keulittu, eikä muutenkaan kierrätetty yli 3000rpm..
Mites, ku tuota takuuta vielä jäljellä, kantsisko kysellä kuiteski maahantuojalta kommenttia..
Tuolla Tampereen miitissä oli tästä asiasta ohimennen puhetta,
samaa vikaa näyttäisi olevan vaikka kuinka monella busanistilla.
Kannattaisikohan meidän nyt kerätä kokemuksia yhteen ja tehdä maahantuojalle kirjallinen valitus asiasta.
Minä jo vuosi sitten lähetin sähköpostin ja kyselin Suzukilta asiaa. Vastauksena sain kommentit, että muutoksia ei ole rakenteeseen, eikä materiaaleihin tullut. Nooh, ilmoitetaanko niistä sitten maahatuojille, se on taas asiansa sikseen. Kehotin sitten lueskeleman tätä foorumia ja miettimään onko asiat niinkuin pitää. Vastausta ei tullut.
Joukkovoimalla saatettaisiin saada jotain aikaankin.
Mun edellinen Busa oli -99 ja 48tkm ajettu, eikä alkuperäisissä stefoissa ollut mitään vikaa,vaikkei niitä mitenkään erityisesti oltu rasvattu tai rynkytetty, niinkuin meitä on ohjeistettu.