Team SMR
Uusien ennätyksien täyteinen vuosi alkaa olla takana.
Team SMR toivottaa Hyvää Joulua ja Vauhdikasta Uutta Vuotta!!!!
Team SMR toivottaa Hyvää Joulua ja Vauhdikasta Uutta Vuotta!!!!
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Arkistosta sattui löytymään sopiva otos... ...KLOKS...
Allekirjoittanut + Mansaaren kävijä + taka-alalla joku haikailee nopeiden vauhtien perään regulaattori kädessään
Onnittelut kovasta vuodesta!
Allekirjoittanut + Mansaaren kävijä + taka-alalla joku haikailee nopeiden vauhtien perään regulaattori kädessään
Onnittelut kovasta vuodesta!
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Hemmetin Mara ku hukkasit meirän mopottimen.. ja Onnea SMRNesmit kirjoitti:Arkistosta sattui löytymään sopiva otos... ...KLOKS...
Allekirjoittanut + Mansaaren kävijä + taka-alalla joku haikailee nopeiden vauhtien perään regulaattori kädessään
Onnittelut kovasta vuodesta!
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Olkoon tämä nyt sitten vaikka uudenvuoden tarina,
Vuosia sitten Hayabusan saapuminen oli vastaus vauhdinnälkäisten unelmiin. Alkuun lupaus 300kmh tavoittamisesta tuosta vaan kuulosti ylioptimistiselta ja omalla kohdalla kun oli tottunut siihen että aina hieman ruuvataan koneita lisää niin sehän piti suorittaa alkajaisiksi ja ensimmäinen kokonainen kausi tuntuikin hyvältä, 300 meni kentällä rikki ja peli oli reissukuntoinen minkään ominaisuuden kärsimättä.
Eihän se siihen voi tietenkään jäädä, uusien busatovereiden kerrottua mystisestä 200mph nopeudesta oli uusi tavoite selvillä. 2007 tuli rikottua 200mph ja vaparilla tietenkin, vaikka turbokonettakin usea suositteli, mutta ei, se tuntui jotenkin luonnottomalta, eikä vaparista ollut lähimainkaan raja tullut vastaan.
Sitten kun päästiin 220mph yli vaparilla niin ajatukset alkoi harhailemaan muille vesille. Juttuja kuultiin voiman pimeästä puolesta ja sen houkuttavuudesta, mutta voiko sille tielle lähteä, myisikö sielunsa nopeuden puolesta. No mikä ettei, joten turbokonetta tekeille ja sillä ensin 240mph kerhoon ja männä kesänä 250mph lippistä päähän.
Mitä nyt sitten, tiimi on pyrkinyt aina miettimään asioita monelta kantilta ja tekemään perusteltuja ratkaisuja. Lisää vauhtia oli mielessa ja kysymys kuului, mitä on pimeän materian toisella puolen, sitä piti lähteä tutkimaan ja menetelmän ollessa kyseenalainen tuloksena kolmatta viikkoa teholla ja kaksi kuukautta sairaalassa. Ei siellä mitään ole, nopeuden salaisuus löytyy yksityiskohdista ja niiden kehittämisestä eikä paljouden liioittelusta tahi yliampuvista ratkaisuista.
Mitä sitten jatkossa, ei välttämättä mitään, kaikenlaista on saavutettu ,ja miksei se riittäisi. Paitsi että mikä oli motiivi alunperin ja mihin se olisi hävinnyt, hyvä kysymys, sitä voi alkaa pohtia sitten kun oikeasti tuntuu olo tarpeeksi vanhalta näiden hommien lopettamiseen.
Vuosia sitten Hayabusan saapuminen oli vastaus vauhdinnälkäisten unelmiin. Alkuun lupaus 300kmh tavoittamisesta tuosta vaan kuulosti ylioptimistiselta ja omalla kohdalla kun oli tottunut siihen että aina hieman ruuvataan koneita lisää niin sehän piti suorittaa alkajaisiksi ja ensimmäinen kokonainen kausi tuntuikin hyvältä, 300 meni kentällä rikki ja peli oli reissukuntoinen minkään ominaisuuden kärsimättä.
Eihän se siihen voi tietenkään jäädä, uusien busatovereiden kerrottua mystisestä 200mph nopeudesta oli uusi tavoite selvillä. 2007 tuli rikottua 200mph ja vaparilla tietenkin, vaikka turbokonettakin usea suositteli, mutta ei, se tuntui jotenkin luonnottomalta, eikä vaparista ollut lähimainkaan raja tullut vastaan.
Sitten kun päästiin 220mph yli vaparilla niin ajatukset alkoi harhailemaan muille vesille. Juttuja kuultiin voiman pimeästä puolesta ja sen houkuttavuudesta, mutta voiko sille tielle lähteä, myisikö sielunsa nopeuden puolesta. No mikä ettei, joten turbokonetta tekeille ja sillä ensin 240mph kerhoon ja männä kesänä 250mph lippistä päähän.
Mitä nyt sitten, tiimi on pyrkinyt aina miettimään asioita monelta kantilta ja tekemään perusteltuja ratkaisuja. Lisää vauhtia oli mielessa ja kysymys kuului, mitä on pimeän materian toisella puolen, sitä piti lähteä tutkimaan ja menetelmän ollessa kyseenalainen tuloksena kolmatta viikkoa teholla ja kaksi kuukautta sairaalassa. Ei siellä mitään ole, nopeuden salaisuus löytyy yksityiskohdista ja niiden kehittämisestä eikä paljouden liioittelusta tahi yliampuvista ratkaisuista.
Mitä sitten jatkossa, ei välttämättä mitään, kaikenlaista on saavutettu ,ja miksei se riittäisi. Paitsi että mikä oli motiivi alunperin ja mihin se olisi hävinnyt, hyvä kysymys, sitä voi alkaa pohtia sitten kun oikeasti tuntuu olo tarpeeksi vanhalta näiden hommien lopettamiseen.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
snuggles kirjoitti:Olkoon tämä nyt sitten vaikka uudenvuoden tarina,
Vuosia sitten Hayabusan saapuminen oli vastaus vauhdinnälkäisten unelmiin. Alkuun lupaus 300kmh tavoittamisesta tuosta vaan kuulosti ylioptimistiselta ja omalla kohdalla kun oli tottunut siihen että aina hieman ruuvataan koneita lisää niin sehän piti suorittaa alkajaisiksi ja ensimmäinen kokonainen kausi tuntuikin hyvältä, 300 meni kentällä rikki ja peli oli reissukuntoinen minkään ominaisuuden kärsimättä.
Eihän se siihen voi tietenkään jäädä, uusien busatovereiden kerrottua mystisestä 200mph nopeudesta oli uusi tavoite selvillä. 2007 tuli rikottua 200mph ja vaparilla tietenkin, vaikka turbokonettakin usea suositteli, mutta ei, se tuntui jotenkin luonnottomalta, eikä vaparista ollut lähimainkaan raja tullut vastaan.
Sitten kun päästiin 220mph yli vaparilla niin ajatukset alkoi harhailemaan muille vesille. Juttuja kuultiin voiman pimeästä puolesta ja sen houkuttavuudesta, mutta voiko sille tielle lähteä, myisikö sielunsa nopeuden puolesta. No mikä ettei, joten turbokonetta tekeille ja sillä ensin 240mph kerhoon ja männä kesänä 250mph lippistä päähän.
Mitä nyt sitten, tiimi on pyrkinyt aina miettimään asioita monelta kantilta ja tekemään perusteltuja ratkaisuja. Lisää vauhtia oli mielessa ja kysymys kuului, mitä on pimeän materian toisella puolen, sitä piti lähteä tutkimaan ja menetelmän ollessa kyseenalainen tuloksena kolmatta viikkoa teholla ja kaksi kuukautta sairaalassa. Ei siellä mitään ole, nopeuden salaisuus löytyy yksityiskohdista ja niiden kehittämisestä eikä paljouden liioittelusta tahi yliampuvista ratkaisuista.
Mitä sitten jatkossa, ei välttämättä mitään, kaikenlaista on saavutettu ,ja miksei se riittäisi. Paitsi että mikä oli motiivi alunperin ja mihin se olisi hävinnyt, hyvä kysymys, sitä voi alkaa pohtia sitten kun oikeasti tuntuu olo tarpeeksi vanhalta näiden hommien lopettamiseen.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- jamonaattori
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
- Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi
Hyvät uudenvuodet minunkin puolesta nyt palattuani tänne kotiin taas.eiköhän näistä uusista ulottuvuuksista pidetä pieni palaveri ja ruveta sit rakentaa ku on tätä talvea edessä.PS:oli muuten 1000 bemuu liikenteessä paljon..
Nii..Hienoa snuggeli ku oot taas mukana geimeissä.
Edited By jamonaattori on 1420406845
Nii..Hienoa snuggeli ku oot taas mukana geimeissä.
Edited By jamonaattori on 1420406845
SMR
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Kalustoa on virtuaalisesti jälkikäteen hyväksytty Texas mailille. Arvioitu nopeuskin logon keskellä :p
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Itä-suomen pajalla reilu neljä tuntia pajotusta töitten jälkeen.alusta hommia ja jarruletkujen uudelleen sijoittelua.renkaiden valmistus jatkuu ensi viikolla.huomenna puoliltapäivin kansan-auton keula kohti pääkaupunki seutua.viikonloppuna kovaa suunnittelua tulevan kauden ajoista ja paskan puhumista ja MP- messuillakin pitäisi käydä.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
- jamonaattori
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
- Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi
Paskan jauhaminen jatkuu myös myöhemmin kun multa sauna kielletty, kerkiää siinä yön mittaan varmaan vauhtia kasvattaan
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"