Lentokenttäajot joensuussa 10.6.2006

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Kuvia osoitteessa: Kuveksia

Videoitakin tulloo varmaan ennen elokuuta ;)
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

jarim kirjoitti:http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/joensuu_0606/10062006012_G ei HÄN-mies vaan SE-mies! :respekt:
Tällä kertaa ei sitte peilejä ruuvattu irti :p :rasberry:
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Huikeita nopeuksia on äijät luukuttanut :respekt:
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
kalle
Viestit: 253
Liittynyt: 09 Huhti 2005, 15:30
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja kalle »

Kovia lukemia olette vetäneet! Ite en saanut Lappeenrannassa
kuin 280km/h vastatuuleen. Kauhee ryysis siellä ja ei viitsinyt
odottaa toista vuoroa.

Hieno homma kun ennätys on nyt Busaleirissä!
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

Kowia laitteita pojilla :respekt:
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Kiitokset vaan onnitteluista, aika hyvinhän tuo meni... saatiinpas se kruunu pois kwaakuilta. :D
Omat tavoitteet oli viime vuoden oma ennätys 286 km/h sekä 300 rikkominen, ilman mopon hajoamista. Varovainen "varanumero" 200 mailin ylitys sitten joskus... no nuohan meni kaikki ekalla vedolla (323), jossa nopeudenrajoitin räksytti puolisen kilometriä ennen mittauspaikkaa. Pyörä ja keli osoitti potentiaalinsa joten alkoi kuumeinen laina-TRE:n etsiminen, mielessä se 327 km/h, ja tietty Kimmon huikea 332 veto. Jarilta löytyi apu ja TRE:llä toinen veto tuotti 327 km/h (ei ole listalla jostain syystä). Tutkamies totesi että tulit pirun lujaa, tutkaan ei saatu kuin yksi em. lukema... Kolmanteen vetoon sitten käänsin peilit luimuun ja tuottihan se tulosta.

RHeadin suoritus oli tasan yhtä hyvä, taitaa tuo pieni ero jo hävitä mittaustoleransseihin... Samoin Kajbusan lukemat olisi varmasti olleet samaa luokkaa jos olisi välitykset olleet samat kuin mulla & Kimmolla. Keli oli myös otollinen, onneksi olkoon kaikille oman ennätyksensä tehneille! :kippis:

Nyt kun Yöjuna paljasti hampaansa niin kiitän ja kumarran:

ksthb / Kansiset - korvaamatonta apua läpi koko projektin. Kiitos Jamppa!
Kujo - teknistä tukea ja know-howta
Anne - takapiruilu & hermojen kestävyys
Viaber Oy - dynoajot
jarim - TRE:n lainasta, se oli se "viimeinen lenkki ketjussa"
Ja jokainen nimeltä mainitsematon, teitä on lukuisa joukko osallisena tavalla tai toisella. Kiitän! :respekt:
Club 100 m/s
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Hienosti ootte laskeneet meneen! :D Kaikkee se talvi onkin saanut aikaan. :D Noh ens keväänä taitaa jo 350 mennä rikki?!
Avatar
jummijammi
Viestit: 300
Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Upeetaaa :respekt: Mahtawaa :tapu: :pomppu: Ja sitte tosi offtopiccia:(kawoista tul mieleen:) Juttelin sokkkotreffeillä yhen 1400 zzr kuskin kans, (ent. busailija), busan ja kwaakun eroista, niin tuumasi että kawa parempi matkamopo mutta ei kasva sarvet päähän niinku bussilla.. :twisted:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Onnittelut Artsille hurjasta vedosta :kippis: ..harmi kun ehdin lähteä pois ennen sitä... olis varmaa miehen ilmeet ollut näkemisen arvoiset :D :D

Jäin miettii et, miten Kimmon busa vetää kierrokset tappiin ilman TRE:tä ja Artsilla ja minulla tarvii TRE:n... jos en väärin muista niin teillä molemmilla oli saman ikäiset laitteet niin sitä ei voi selittää vuosimalli erollakaan........ :omituinen:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

kajbusa kirjoitti:Jäin miettii et, miten Kimmon busa vetää kierrokset tappiin ilman TRE:tä ja Artsilla ja minulla tarvii TRE:n... jos en väärin muista niin teillä molemmilla oli saman ikäiset laitteet niin sitä ei voi selittää vuosimalli erollakaan........ :omituinen:
Joo tota juttua mietin itekkin...
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Jostain joskus ollut lukevanani huonolla englannintaidolla, että aika yksillöllisiä millä kierroksilla nopeudenrajoitin toimii. Haitari oli kait jostain 10200-10800. Syytä moiseen ei hajuakaan.
tetsa
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

tietäisikö kukaan foorumilla mikä olisi lentokenttäajoissa suomessa kovin vaparilla ajettu tulos? :p
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

kajbusa kirjoitti:Onnittelut Artsille
Jäin miettii et, miten Kimmon busa vetää kierrokset tappiin ilman TRE:tä ja Artsilla ja minulla tarvii TRE:n... jos en väärin muista niin teillä molemmilla oli saman ikäiset laitteet niin sitä ei voi selittää vuosimalli erollakaan........ :omituinen:

Ihan heittona tietämättä kimmon busan modeista, mutta jos busan alkuperäinen nopeudensäätö on tehty katkomalla injektorisignaalia ja sitten koneessa onkin lisäruisku joka on vielä vähän rikkaalla niin voihan tuo vetää kierrokset tappiin ilman TRE:täkin, mutta saattaa käydä laihalla sitten yläpäässä yhden tai parinkin pytyn kohdalla. Mutta jos ahtoja on 1.3bar niin kukapa huomaa eroa jos seos vetää parissa sylinterissä loppupäässä -20..-30% joka on saatettu dynossa jotenkin vielä kompensoidakin.

Toinen juttu on se että jos vaikka kone kuvittelee koko ajan että kytkin on painettuna niin kierrosrajoitin toimii alempana, mutta ei huippunopeuden rajoitin välttämättä kuitenkaan toimi.

Osuuko jompi kumpi veikkaus Kimmon busaan ?




Edited By PetriK on 1150304764
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

tetsa kirjoitti:Jostain joskus ollut lukevanani huonolla englannintaidolla, että aika yksillöllisiä millä kierroksilla nopeudenrajoitin toimii. Haitari oli kait jostain 10200-10800. Syytä moiseen ei hajuakaan.

OFFTOPIC: Onko mahdollista, että kierroksenrajoitin ottaa eri kierroksilla, eri vaihteella?? Tein "pientä testausta" vkl:nä: Pienillä vaihteilla, ottaa rajoitin 10500rpm.... Vitosella, ja varsinkin kutosella mittarin mukaan 11000rpm!! Mistähän johtuu?? Tietty kutosella nousee hitaasti mittari sinne rajoittimelle, ehtisköhän se paremmin reagoida, vai mikähän on? Mutta selvästi reilu 500rpm on eroo!! Kenttäajoja odotellessa......


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Vastaa Viestiin