snuggles kirjoitti:Mitäs Heksa, missä kohtaa jarrutit, oliko ennen metsän rajaa ?
Olihan se: eka veto äijjä ei tajuu kattoa mittarista mikä vaihde,
3x 7-kaa päälle. mailin kohalla oli 302,86
nopeinkohta 1749 306,xx ja...
1994m 304,59 kmh sit mä heräsin jarrutaan
siellä on muutes sellaset verkko ku lähtöpäässä ennenku alkaa pöpelikkö
oli takapyörä aika korkeella jarrussa
snuggles kirjoitti:Simppa taisi ajaa luokkaennätyksen, eikös näin käynyt ?
Ainakien vanhojen vaparien (yli 20v.) ennätys giksereissä 284km/h, en tiiä miten muut merkit on aikanaan kulkeneet... Ja eiks ennen ajettu hiukka pitempää matkaakin (1800m)?
Heksa kirjoitti:osa oli jarruttanu jo enne kennoja/ nostanu kaasun pois
ku oli jarrumerkki liian lähellä 1609m /mittauspistettä ?
Kennothan oli siä viimeisellä 10m/20m alueella
Jaaha, tätä en tiennyt, eikä mulle kerrottu. Kuvittelin että tutkalla mitataan ja hölläsin melko reilusti ennen "maalia" kun aina on sanottu ettei tarvitse vetää loppuun asti.. no oma moka. :1087
Heksa kirjoitti:osa oli jarruttanu jo enne kennoja/ nostanu kaasun pois
ku oli jarrumerkki liian lähellä 1609m /mittauspistettä ?
Kennothan oli siä viimeisellä 10m/20m alueella
Jaaha, tätä en tiennyt, eikä mulle kerrottu. Kuvittelin että tutkalla mitataan ja hölläsin melko reilusti ennen "maalia" kun aina on sanottu ettei tarvitse vetää loppuun asti.. no oma moka. :1087
Kyllähän ne jossain välissä siitä kuulutteli, mutta mullakin se meni täysin ohi. Esim. mun eka vapariveto oli kennoille 278 kun nostin ennen vilkkuja. Gepsiin 298 eli 20 tuli heittoa...
Tokan vedon ajoin vilkuille asti ja siltikin tuli vielä 4 vähemmän kennoihin.
Muuten järjestelyt oli parempaan päin ja toivottavasti ensi kesänä vielä paremmat.