Gen1 nykäisee kiihdyttäessä - Noin 6000 - 7000 rpm

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
passe
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Kesä 2014, 13:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja passe »

Kenelläkään siis neuvoa asiaan. Busa vm 2005 ja palikoita tre, pc ja kokoputki sekä ilmansuodatin.
Reilussa kiihdytyksessä tosiaan tuolla 6 ja 7 tuhannen välillä nykäisee ja sitten meno taas jatkuu. Suoralla ei aiheuta isompia ongelmia, mutta mutkan ulostulossa sydän käy kurkkaamassa että mitä ihmettä...

Kaasun asentotunnistin vaihdettiin, mutta ei auttanut. Vika ilmenee tyypillisimmin kakkos ja/tai kolmosvaihteella, johtuen ehkä nopeusrajoituksista...

Vikakoodia ei tule, eikä fi valo pala.

Yritin vanhojakin ketjuja lukea, mutta ei heti osunut silmään ihan vastaavaa.




Edited By passe on 1402574939
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Heivaa ne tre ja pc pois. Säädätä oma boksi...
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
Sotka
Viestit: 303
Liittynyt: 21 Helmi 2011, 12:01
Paikkakunta: Petroskoi ( Mäntsälä )

Viesti Kirjoittaja Sotka »

waiski10 kirjoitti:Heivaa ne tre ja pc pois. Säädätä oma boksi...
:thumbup: Ja tästä kaikille ''boxeille'' :kusi:
passe
Viestit: 5
Liittynyt: 12 Kesä 2014, 13:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja passe »

Onkos siihen oman boxin säätämiseen jokin hyvin/helposti toimiva systeemi?PetriK niitä boxeja joskus kai sääti, mutta itellä kun ei ole tuota dremeliä.

Alkuperäiseen kysymykseenkin saa antaa vastauksia.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

passe kirjoitti:Onkos siihen oman boxin säätämiseen jokin hyvin/helposti toimiva systeemi?PetriK niitä boxeja joskus kai sääti, mutta itellä kun ei ole tuota dremeliä.

Alkuperäiseen kysymykseenkin saa antaa vastauksia.
semmoista kannatta kokeilla että ne lisä jutut kokeeksi pois ja koitaa pysyykö vika

oman ECU:un
säätelyn on semmoinen systeemi kuin ecueditor
tuon ikäisessä ei dremeliä tarvitse
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

En tiedä millainen nykäisy se sinulla on mutta itsellä aikoinaan gen1 vm.2002 teki nykäisyn kovemmilla kierroksilla ja syyksi paljastui 2/6 vaihteen rattaiden "kynsien" pyöristyminen sekä siirtäjien kuluminen. Eli kovemmalla kuormalla ei pitänyt enää vaan hyppäsi yli.
Joku viisaampi ehkä osaisi selittää paremmin.

Täällä lisäkeskustelua.

Mutta toivottavasti johtuu siitä pc:stä
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Vastaa Viestiin