Rekkarikilvistä - Tällaiset niistä tuli....
Quadron kirjoitti:Agostini kirjoitti:En sit tiedä,mutta meikäläisen oikeustajuun soveltaen,toi Jonen juttu olis hyvä pitää mielessä.Miksikö...no siksi,että jos on saanut kilvestä kirjallisen huomautuksen,niin mielestäni ei voi saada mitään rikesakkoo tms. vedoten juurikin samasta asiasta jo tulleeseen sanktioon.....eikö?
Kyllä tuosta saatu muistutus/huomautus/verbaalinen pahoinpitely kattaa vain sen hetken.
Jos tulee seuraavana päivänä vastaan vielä sama kilpi kiinni, niin se taitaa mennä kategoriaan "ei se sitten uskonu.." ja tulee rankempi sanktio
Eihän samalla parkkisakollakaan voi pysäköidän väärin uudestaan samaan paikkaan...
Oikeus ja kohtuus kuitenkin varmaan olis, että se eka huomatus on ilmanen eli vaikka nyt se kirjallinen huomautus. ??? Tuntuu vain niin pilkun viilaukselta, kun kilpi on ainoastaan pienempi, muuten identtinen AKE:n kilven kanssa heijastuspintoineen.
Mitä olen asiasta kuullut niin yleensä poliisimiehiä ei tuo asia ole kiinnostanut ollenkaan. Täällä Ykassa on vain niin kova syyni päällä, että ite tuon vaihtokäskyn sain. Eikä siinä mitään, virallinen kilpi on taas kiinni. Onneks en ehtiny roiskeläppää leikkailla vielä.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Voin olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta mun mielestä toi ihan vakiokilpi on paremman näkönen siistin kilpitelineen kanssa kuin noi pikkukilvet.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Jassu kirjoitti:Voin olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta mun mielestä toi ihan vakiokilpi on paremman näkönen siistin kilpitelineen kanssa kuin noi pikkukilvet.
Samaa mieltä. Mutta jos perää on modattu Agon tyyliin on pieni kilpi huomattavasti siistimpi. Myöskään ei satu niin poliisimiehen silmään kuin ei roiskeläppää jää.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23