MGa kirjoitti:Onko muuten miitissä jollain ecueditor mukana?
Mun Gen2:sta saisi tuon rajoittajan nostaa kutosvaihteelta hieman ylöspäin :;):
Jäin miettimään myös tuota miitin lastensairaala keräystä. Mikseivät muutkin foorumilla olevat nistit(jotka eivät miittiin osallistu) voisi osallistua keräykseen?
Eikö se olisi hienoa saada mahdollisimman hyvä summa nisteiltäkin kokoon?
Vai onko tuon toteutus vaan sitten niin hankalaa järjestää?
Ps. Näyttää luultavasti siltä etten avecia saa mukaan miittin, eli jos joku vielä hihkuu mukaan miittiin niin multa voi lunastaa tuon toisen paikan.
Tuo on mun mielestä todella hyvä ajatus, minä ainakin lähtisin vaikka sillä tankillisen hinnalla mukaan ja osallistuisin vaikka arpajaisiinkin täältä kotoa käsin, jos vain suinkin mahdollista...!
Jäin miettimään myös tuota miitin lastensairaala keräystä. Mikseivät muutkin foorumilla olevat nistit(jotka eivät miittiin osallistu) voisi osallistua keräykseen?
Eikö se olisi hienoa saada mahdollisimman hyvä summa nisteiltäkin kokoon?
Vai onko tuon toteutus vaan sitten niin hankalaa järjestää?
Tuohan on tietysti erinomaisen kannatettava ajatus. Tähän miittiivalmisteluun ei kyllä taida nyt onnistua kytkeä. Mutta lastensairaalan sivuilla kaikki voi varainkeruuseen osallistua. Esim. viitetiedoksi laittaisi 'Busanistit'.
maneli kirjoitti:Itse ja henryboy kun ollaan Tampereen suunnalta niin aateltin alustavasti et kokoontuisi silloin perjantaina Pälkäneen Aapiskukon pihaan kahden maissa ja jatkaisi siitä matkaa.
Turun ja HML:n suunnalta olis vajaa 10 bussia Tuulosen ABC:llä joskus 12:30 aikoihin... Sopiiko aikatauluihin?
Siitä meinattiin ajella mutkapätkiä pitkin kohti Mikkeliä.
(HML Neste Idänpää klo 12:00)
maneli kirjoitti:Itse ja henryboy kun ollaan Tampereen suunnalta niin aateltin alustavasti et kokoontuisi silloin perjantaina Pälkäneen Aapiskukon pihaan kahden maissa ja jatkaisi siitä matkaa.
Turun ja HML:n suunnalta olis vajaa 10 bussia Tuulosen ABC:llä joskus 12:30 aikoihin... Sopiiko aikatauluihin?
Siitä meinattiin ajella mutkapätkiä pitkin kohti Mikkeliä.
(HML Neste Idänpää klo 12:00)
Jos joku uskaltaapi meikän kanssa samaan makkariin(eri sänkyyn) :laugh:, niin mulla olisi edullisesti tarjolla tuo mun avec lippu.
Eli matti-/minnamyöhäiselle paikka auki!
Onnistuu myös jos joku yksin miittiin osallistuva haluaakin ottaa avecin mukaan.