KaMc:n penkkipäivä - 17.5.14
Pikkuisen tuupattiin dynossa. Jarrua tai painavampaa rullaa tarvittavan jotta nousee enemmän paineet. No kyllä 1.1bar paineella 398hv takarenkaalta on hyvä tulos ja riittänee katupeliin.
Syreenin 261hv vaparista takaa on mieletön, no varmaan joku insinööri tekee ihan helposti enemmän.
Syreenin 261hv vaparista takaa on mieletön, no varmaan joku insinööri tekee ihan helposti enemmän.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
- toimeve
- Viesti:
Isot onnittelut taas harrastajille huimista lukemista! Jotenki alakaa tuntumhan, että suomalaisessa sananlaskussa taitaapia olla perrää: hilijaa hyvvää tullee Meinaan ettei nuo varmasti mesomalla paremmaksi olis tullu. Harmi, ettei kaikilla rakentajilla ollu vielä hommat nipussa.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Matin mukaan tämä on penkin alltime pohjatTNT kirjoitti:Onnittelut Mika kovasta tuloksesta, lienee päivän paras ja noilla paineilla tuommoset lukemat
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- jakehaanpää
- Site Admin
On kyl lukemat kohillaan! Titaanilla omalla tavallaan huipputyötä ottaen huomioon, et talven aikana rakennettu ns. ensimmäinen tboversio ja noin valmis peli
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Tästä vielä mainittakoon että on Titaanin omavalmiste sarja, turbo on Holsetti, sen tekeminen itse olis vieny liikaa aikaajakehaanpää kirjoitti:On kyl lukemat kohillaan! Titaanilla omalla tavallaan huipputyötä ottaen huomioon, et talven aikana rakennettu ns. ensimmäinen tboversio ja noin valmis peli
team - SMR
snuggles kirjoitti:jakehaanpää kirjoitti:On kyl lukemat kohillaan! Titaanilla omalla tavallaan huipputyötä ottaen huomioon, et talven aikana rakennettu ns. ensimmäinen tboversio ja noin valmis peli
Tästä vielä mainittakoon että on Titaanin omavalmiste sarja, turbo on Holsetti, sen tekeminen itse olis vieny liikaa aikaa
Hienoa työtä!! Kesän kenttäajoissa on nyt lupa odottaa Isoja Numeroita...
Club 100 m/s
-
Kiitokset järjestäjille ja seurueellemme!
Mukava keikka. YsiÄrrä, ollos hjyvä vaan... mahollisuuksien mukaan koitellaan kavereita jeesata.
Itellä meni keikka ihan liipasimelle... koitin mie saaha laitteen rullalle, mutta ei vaan onnistunu vaikka oli Kavereitakin lopussa jeesaamassa. Iso KIITOS Snuglesille, Titaanille ja Heksalle auttamisesta. Muulle seurueelle anteeksi mun kärtyämisestä turhautuneena.
Mukava keikka. YsiÄrrä, ollos hjyvä vaan... mahollisuuksien mukaan koitellaan kavereita jeesata.
Itellä meni keikka ihan liipasimelle... koitin mie saaha laitteen rullalle, mutta ei vaan onnistunu vaikka oli Kavereitakin lopussa jeesaamassa. Iso KIITOS Snuglesille, Titaanille ja Heksalle auttamisesta. Muulle seurueelle anteeksi mun kärtyämisestä turhautuneena.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR