KaMc:n penkkipäivä - 17.5.14
Tällä hetkellä kampuralle toimitusennuste 14.7. että ei ihan noihin geimeihin tosiaan kerkiä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Moro
En ihan tiedä mitä tässä kukakin odottaa ja miksi?
Mutta selvyydeksi, Taxi II:sen (vapari) ideoin vasta 2013 Bonneville reissun jälkeen joten sitä tuskin ainakaan on kovin montaa vuotta odoteltu. Kuten JariM totesi niin hiukka tuon kakkosen bläni kärsinyt toimittajien katteettomista lupauksista. Eka kampura tilattiin helmikuu 2014 alussa hollanista viikon toimitusajalla, joka muuttui kuitenkin 3 kk maksettuani sen etukäteen tilauksen yhteydessä. Peruin kaupan ja pelkkä rahojen palautus kesti 1,5kk. No etsin uuden tekijän kampuralle Jenkkilästä, löytyi ja tilattua/maksettuani sen ilmoitettiin toimitusaika ensin olevan 2.4.2014 sitten 2.5.2014 sitten 15.5.2014 sitten 29.5.2014 ja nyt jo heinäkuun 2014 puolella eli herran hallussa. Joten aloin kasata kakkosen konetta bläni B:llä, se taasen viivästyy kun uuteen kanteen tulikin Kosuselle väärät venttiilit joita nyt ventataan. Mutta kakkonen liikuu tällä kaudella pläni Bee koneella ja lupaan jotta yli 300kmh mailille ajetaan jo tällä kaudella vaikka kuski onkin uusi.
Taxi III:n eli ahdettu alkaa olla tekniikan puolesta kasattavissa käyntikuntoon viikon sisään jonka jälkeen alkaa säätö. Mikäli Kajaanista irtoaa sille vaikka 4 tuntia ensin säätöaikaa niin sen sinne voi taluttaa. Käsittääkseni tuo ei kutenkaan ole oikea hetki säätää joten fiftisixty ehditäänkö mukaan. Tuonkin kanssa oli ongelmia, kun odotettiin reilu 2 kk suuttimia ja lopulta niissäkin päädyttiin pläni Beehen.
Taxeilla ajetaan / penkitään minun päätösteni ja mahdollisuuksien mukaan, mutta huoli pois kunhan uusi kuski pääsee hommaan sisään niin eiköhän niitä nopeuksiakin alla tulla. Onko se vielä tämä kausi niin saa nähdä, mitään paineita Kuski ei mistään ota vaan ajaa lähinnä itseään vastaan.
Mutta, Kajaaniin siis ollaan tervetulleita, kiitos siitä Kajbusalle ja varmasti tullaan kun vaan on laite valmiina tuollaiseen "penkkikisaan".
Toisaalta Mr Syren, jos tuntuu turhauttavalta noi penkki skabat niin ota tavoiteeksi esim lyödä turbollasi ex-taxin ilokaasu tulos mailille 397,41kmh ja sen jälkeen kawasaakelin 420kmh rikki.
Jouni
Ps. Päästiin tai ei Kajaaniin, niin tsemppiä kaikille ketkä sinne osallistuu ja toivotaan kaikille niitä omia ennätyksiä ja etenkin ettei kellään kalliisti porsi.
En ihan tiedä mitä tässä kukakin odottaa ja miksi?
Mutta selvyydeksi, Taxi II:sen (vapari) ideoin vasta 2013 Bonneville reissun jälkeen joten sitä tuskin ainakaan on kovin montaa vuotta odoteltu. Kuten JariM totesi niin hiukka tuon kakkosen bläni kärsinyt toimittajien katteettomista lupauksista. Eka kampura tilattiin helmikuu 2014 alussa hollanista viikon toimitusajalla, joka muuttui kuitenkin 3 kk maksettuani sen etukäteen tilauksen yhteydessä. Peruin kaupan ja pelkkä rahojen palautus kesti 1,5kk. No etsin uuden tekijän kampuralle Jenkkilästä, löytyi ja tilattua/maksettuani sen ilmoitettiin toimitusaika ensin olevan 2.4.2014 sitten 2.5.2014 sitten 15.5.2014 sitten 29.5.2014 ja nyt jo heinäkuun 2014 puolella eli herran hallussa. Joten aloin kasata kakkosen konetta bläni B:llä, se taasen viivästyy kun uuteen kanteen tulikin Kosuselle väärät venttiilit joita nyt ventataan. Mutta kakkonen liikuu tällä kaudella pläni Bee koneella ja lupaan jotta yli 300kmh mailille ajetaan jo tällä kaudella vaikka kuski onkin uusi.
Taxi III:n eli ahdettu alkaa olla tekniikan puolesta kasattavissa käyntikuntoon viikon sisään jonka jälkeen alkaa säätö. Mikäli Kajaanista irtoaa sille vaikka 4 tuntia ensin säätöaikaa niin sen sinne voi taluttaa. Käsittääkseni tuo ei kutenkaan ole oikea hetki säätää joten fiftisixty ehditäänkö mukaan. Tuonkin kanssa oli ongelmia, kun odotettiin reilu 2 kk suuttimia ja lopulta niissäkin päädyttiin pläni Beehen.
Taxeilla ajetaan / penkitään minun päätösteni ja mahdollisuuksien mukaan, mutta huoli pois kunhan uusi kuski pääsee hommaan sisään niin eiköhän niitä nopeuksiakin alla tulla. Onko se vielä tämä kausi niin saa nähdä, mitään paineita Kuski ei mistään ota vaan ajaa lähinnä itseään vastaan.
Mutta, Kajaaniin siis ollaan tervetulleita, kiitos siitä Kajbusalle ja varmasti tullaan kun vaan on laite valmiina tuollaiseen "penkkikisaan".
Toisaalta Mr Syren, jos tuntuu turhauttavalta noi penkki skabat niin ota tavoiteeksi esim lyödä turbollasi ex-taxin ilokaasu tulos mailille 397,41kmh ja sen jälkeen kawasaakelin 420kmh rikki.
Jouni
Ps. Päästiin tai ei Kajaaniin, niin tsemppiä kaikille ketkä sinne osallistuu ja toivotaan kaikille niitä omia ennätyksiä ja etenkin ettei kellään kalliisti porsi.
No sitähän tässä on odoteltu että jollakin koneella olis tultu mukaan samoihin penkkimittelöihin, näitä on ollu joka vuosi, ja useampiakin. Siellä on tietyllä tasolla niin vähän porukkaa että kaikki tulijat olis tervetulleita, ja tarpeenkin homman käynnissä pitämiseksi.
Mutta sehän mukavaa että jatkossa on penkitystä ja ajoa tiedossa, haastellaan ja nautitaan tuloksista sitten porukalla. Toivotaan että uusiakin nimiä saadaan lisää mukaan.
Mutta sehän mukavaa että jatkossa on penkitystä ja ajoa tiedossa, haastellaan ja nautitaan tuloksista sitten porukalla. Toivotaan että uusiakin nimiä saadaan lisää mukaan.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Ja vielä noista tavoitteista eri lajeissa ja niiden täyttymisistä. Meidän tiimin sekä oma henkilökohtainen tavoite on saada tulokset tehtyä, oli ne sitten pieniä tahi suuria, itse tekemällä ja kustannustehokkaasti, pitäen sellaisen alkuperäisyyden ja katupyörä ajattelun vahvasti mielessä. Kuka tahansa kellä on massia voi tilata maailmalta tahi muuten teettää sen parhaan. Tästä johtuen motekit ja muut on karsittu listalta, eli kawamiesten 420kmh ja 600hv tulee jäämään sektorin ulkopuolelle jatkossakin. Enkä pidä yhtään pahana että kotikutoisella ja peruskoulun avustamalla rysällä jäädään 2kmh täysverisestä kilpurista. Tässä kun kukin määrittelee omat luokkansa missä ajetaan niin meidän kustannusrajoitteisessä luokassa taidetaan olla aika korkealla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Juurikin näin.snuggles kirjoitti:Ja vielä noista tavoitteista eri lajeissa ja niiden täyttymisistä. Meidän tiimin sekä oma henkilökohtainen tavoite on saada tulokset tehtyä, oli ne sitten pieniä tahi suuria, itse tekemällä ja kustannustehokkaasti, pitäen sellaisen alkuperäisyyden ja katupyörä ajattelun vahvasti mielessä. Kuka tahansa kellä on massia voi tilata maailmalta tahi muuten teettää sen parhaan. Tästä johtuen motekit ja muut on karsittu listalta, eli kawamiesten 420kmh ja 600hv tulee jäämään sektorin ulkopuolelle jatkossakin. Enkä pidä yhtään pahana että kotikutoisella ja peruskoulun avustamalla rysällä jäädään 2kmh täysverisestä kilpurista. Tässä kun kukin määrittelee omat luokkansa missä ajetaan niin meidän kustannusrajoitteisessä luokassa taidetaan olla aika korkealla.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Treffit Pyhännällä?ysi-ärrä kirjoitti:Mikäs se olikaan tän paikan osoite jos vaikka huomenna ajelis sinnepäin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Oisin Pyhännällä about 10:15?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kotia selviydytty Kajaanista. Iso kiitos Salinin Jarille jännitteen säätimestä. Hyvin lataa nyt. Ainakin toistaisesti . Ja kylläpä työnti Titaanin busa melekoset lukemat ,huh! Ja lisää ois tullu mut ei saanu nostettua ahtoja ku rulla antoi myöten . Olikos se ny 398hv takikselta. Rupiaa kerkiään sellasella teholla.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
282km oli mulla mittarissa kun tankkasin Vaalassa. 17 litraa meni että eikait se ollu vielä edes lopussa sulla.
Ja tehonpuute paikallistettu nelossylinteriin omassa pyörässä. Pakolämmöt romahtaa 8700rpm kohdilla. Taidanpa vaihtaa tulpat. :p
Ja tehonpuute paikallistettu nelossylinteriin omassa pyörässä. Pakolämmöt romahtaa 8700rpm kohdilla. Taidanpa vaihtaa tulpat. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport