Kevätmiitti 2014 - Kevätmiitti2014
...jos pohojoisen poijjat huutelee sit lähempänä aikataulua et mihin aikaa ovat kuoppijjon korkeudella niin vois lähtee siitä saatille matkaan....Mikkelin suuntaan...tullaan sit la-aamuna pelipaikoille ku Emo kotiutuu pe-iltana... :p
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Jos tuota mun reittiä mennään niin ei tulla Kuopion kautta...race kirjoitti:...jos pohojoisen poijjat huutelee sit lähempänä aikataulua et mihin aikaa ovat kuoppijjon korkeudella niin vois lähtee siitä saatille matkaan....Mikkelin suuntaan...tullaan sit la-aamuna pelipaikoille ku Emo kotiutuu pe-iltana... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- cosworthpower
Yhden paikan voisin lunastaa varmasti, mutta tuo taitaa olla vaan kahdelle?
En luultavasti saisi avecia mukaan...
Olisiko jollain ideaa miten tuon saisi sumplittua?
esim. haluaako joku kuitenkin ottaa avecin mukaan ja voisi myydä minulle yhden hengen paikkansa ja itse lunastaa tämän kahden hengen paikan?
Edited By MGa on 1399993733
En luultavasti saisi avecia mukaan...
Olisiko jollain ideaa miten tuon saisi sumplittua?
esim. haluaako joku kuitenkin ottaa avecin mukaan ja voisi myydä minulle yhden hengen paikkansa ja itse lunastaa tämän kahden hengen paikan?
Edited By MGa on 1399993733
- cosworthpower
No eihän sun avecilla ole polttareita, Markus ottaa sen sun tulevan vaimon?!? mukaan...cosworthpower kirjoitti:Pidetään sut listalla ekana jos ei kukaan halua lähteä avecin kanssa matkaan. Tai sit jos on joku toinen joka haluaa lähteä ihan yksistään reissuun...
Ei vaan, asiaan, jos Mga olet tulossa niin lähdetään Turusta muutamien pyörien (suurin osa tulee matkalta mukaan) porukalla, joten ilmoittele jos haluja ajella porukassa.
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
- cosworthpower
- cosworthpower
Onko muuten miitissä jollain ecueditor mukana?
Mun Gen2:sta saisi tuon rajoittajan nostaa kutosvaihteelta hieman ylöspäin :;):
Jäin miettimään myös tuota miitin lastensairaala keräystä. Mikseivät muutkin foorumilla olevat nistit(jotka eivät miittiin osallistu) voisi osallistua keräykseen?
Eikö se olisi hienoa saada mahdollisimman hyvä summa nisteiltäkin kokoon?
Vai onko tuon toteutus vaan sitten niin hankalaa järjestää?
Ps. Näyttää luultavasti siltä etten avecia saa mukaan miittin, eli jos joku vielä hihkuu mukaan miittiin niin multa voi lunastaa tuon toisen paikan.
Mun Gen2:sta saisi tuon rajoittajan nostaa kutosvaihteelta hieman ylöspäin :;):
Jäin miettimään myös tuota miitin lastensairaala keräystä. Mikseivät muutkin foorumilla olevat nistit(jotka eivät miittiin osallistu) voisi osallistua keräykseen?
Eikö se olisi hienoa saada mahdollisimman hyvä summa nisteiltäkin kokoon?
Vai onko tuon toteutus vaan sitten niin hankalaa järjestää?
Ps. Näyttää luultavasti siltä etten avecia saa mukaan miittin, eli jos joku vielä hihkuu mukaan miittiin niin multa voi lunastaa tuon toisen paikan.