Pientä päänvaivaa tuottaa,elikkäs:
Gen2 turbo proboostin setillä max ahtopaine 0,8bar
pyörää ajettu penkissä tuntitolkulla ja seokset vähintäänkin erinomaiset penkissä ajaessa.käyrissä ei mitään kuoppia ja lukemat noin 280rwhp ja 250nm.
kadulla laajakaista lambda näyttää alipaineella ok lukemia,mutta kun alkaa ahtaa,seos menee juuri niinku kuuluu rikkaammalle ja lähtee siitä kiipeämään reilusti laihalle vedon aikana.mopo kuitenkin vetää hyvin.
laajakaistan anturi testattu ja sen mukaan kunnossa.
alkaa loppua maalaispojalta järki kun aku ankka viatkin on eliminoitu
voiko ilmanputsari vaikuttaa,että penkissä ahdistaa(katettuna ajettu dynossa) ja menee rikkaalle kun ei ole kunnolla ilmanvirtausta ja kadulla laihentaa seosta kun saa kunnolla huikua ja raitista ilmaa
pyörää ajetaa taas lähiaikoina penkissä ja koitetaan löytää syy moiseen käytökseen
vinkkejä/ehdotuksia otetaan vastaan
Gen2 turbo - seokset ahdoilla
seokset ahdoilla liki 11 pinnassa
lähtee ahtojen alkaessa 12,5 ja menee sinne liki 11.sta penkissä
penkissä on jarru,inertialla ajettu mun ymmärtääkseni
just soittelin kaverille ni tuumaili että bensan paine romahtais.pumppuna 068 bossilainen, vakio regu ja suuttimet.
oireet tulee siis pitkällä vedolla ja isolla vaihteella,eli lähtee seos tasasesti kiipeemään laihalle.
nyt en usko että on penkissä syy,vaan veikkaan että oire löytyy kuitenkin pyörästä.
pitää nakata bensalinjaan mittari ja kattoo sen kanssa ainakin tuo bensanpaine
Edited By Körmy on 1399663539
lähtee ahtojen alkaessa 12,5 ja menee sinne liki 11.sta penkissä
penkissä on jarru,inertialla ajettu mun ymmärtääkseni
just soittelin kaverille ni tuumaili että bensan paine romahtais.pumppuna 068 bossilainen, vakio regu ja suuttimet.
oireet tulee siis pitkällä vedolla ja isolla vaihteella,eli lähtee seos tasasesti kiipeemään laihalle.
nyt en usko että on penkissä syy,vaan veikkaan että oire löytyy kuitenkin pyörästä.
pitää nakata bensalinjaan mittari ja kattoo sen kanssa ainakin tuo bensanpaine
Edited By Körmy on 1399663539
-K9-Turbo
Siis kun ei ole Ahdon mukaan nostavaa säädintä 1:1 niin suuttimien tuotto tippuu ahdettuun ilmaan ruiskutettuna.
Ei sillä tankin sisäisellä pumpulla ilman paineen korjausta pitäisi tuon enempää tulla tehoa kun per pytty on n. 600cc suutinkapasiteettia ja bensanpaine pysyy vakiona. Jos olis 1:1 kertova säädin niin joku muutama kymmennen hv ylemmäs riittää tuotto noissa vakio suuttimissa gen2
Ei sillä tankin sisäisellä pumpulla ilman paineen korjausta pitäisi tuon enempää tulla tehoa kun per pytty on n. 600cc suutinkapasiteettia ja bensanpaine pysyy vakiona. Jos olis 1:1 kertova säädin niin joku muutama kymmennen hv ylemmäs riittää tuotto noissa vakio suuttimissa gen2
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar