Pakma kirjoitti:Jukkiksen kanssa sovittu että lunastan siltä paikan miittiin :laugh: Lähdetään katsoon miltä meininki näyttää näin ekakertalaisena.Löytyykö siitä enemmälti tietoo esim.ruokapuolen ym. asioista?Juomapuolentopicci on kyllä selvillä.Järjestäjät vois laittaa jotain infoo mulle näin jälkikäteen ilmoittautuneelle :1087 .Oliko Oulun seudulta muita menijöitä?
Pakma
Linkin Miittimanuaaliin löydät tämän ketjun ensimmäisestä viestistä.
Pakma kirjoitti:Jukkiksen kanssa sovittu että lunastan siltä paikan miittiin :laugh: Lähdetään katsoon miltä meininki näyttää näin ekakertalaisena.Löytyykö siitä enemmälti tietoo esim.ruokapuolen ym. asioista?Juomapuolentopicci on kyllä selvillä.Järjestäjät vois laittaa jotain infoo mulle näin jälkikäteen ilmoittautuneelle :1087 .Oliko Oulun seudulta muita menijöitä?
Pakma
Pääset (JOUDUT, ruonansuu-äänellä) mökkijaon mukaan jarim:n, -Teukan- ja allekirjoittaneen kanssa saman katon alle. -Teukka- on myös ekakertalainen busamiiteissä, joten ei mee neitsyys yksin!
Me Jarin kanssa ollaan muutamassa miitissä jo ehditty häiriköidä.
...Tämäkin on hyvä reitti ...Oulu-muhos-pulkkila-pyhäntä-iisalmi....tonne pyhännälle asti mukavaa pikkutietä...pyhännältä eteenpäin ei sit olekkaan muuta kun soitella suoraa tietä....
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Pakma
Jos tuutte Kuopion kautta niin täältä lähtee ainakin pari bussia samaa matkaa.
Tommosen suunnittelin tänään. Ainakin jos keli on kohdillaan.
Tämmöstä kahtelin itekki tuossa et toi on mukava lasketella tää pyhännältä kiuruvedelle ja siitä pielavedelle.
Voitas hyvin tulla letkaan mukaan pyhännältä jos passaa.
Niin oltashan met Kempeleessä Shellillä yhen maissa tankattuna ja kahvit juotuna jatkamaan matkaa etelää kohti vaikka Jarin vetäessä letkaa sopii paremmin :rocket