busan lisäruisku.
Neuvokaa tyhmää :;):
Eli oon turbottanu 2001 busan.nyt ollaan tapeltu lisäruiskun kanssa eikä millään saada pyörää säätöihin.0,4 baarin kohdalla pyörä rupea kakomaan ja tämä nimen omaan nätillä kiihdytyksellä kaasupohjassa kiihdytys onnistuu ilman kakomista.Aika turhauttavaa kun pyörää penkissä veivattu melko monta tuntia ja vikaa ei löydy et mistä moinen voisi johtua? onko porukalla ollut vastaavia ongelmia? neuvot olisivat nyt melko kullan arvoisia
Eli oon turbottanu 2001 busan.nyt ollaan tapeltu lisäruiskun kanssa eikä millään saada pyörää säätöihin.0,4 baarin kohdalla pyörä rupea kakomaan ja tämä nimen omaan nätillä kiihdytyksellä kaasupohjassa kiihdytys onnistuu ilman kakomista.Aika turhauttavaa kun pyörää penkissä veivattu melko monta tuntia ja vikaa ei löydy et mistä moinen voisi johtua? onko porukalla ollut vastaavia ongelmia? neuvot olisivat nyt melko kullan arvoisia
Mitkä lisäruiskut?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Entä ne suuttimet?
Tjoo. Äkkiseltään kuulostaa että menisi paksulle kun lisäruiskut lähtee matkaan.
-
No nyt saatiin pyörä pelaan,pudotettiin ahdot 0,5baariin ja otettiin lisäruisku pois käytöstä. Commanderiin laitettiin se lisähubi et saatiin säätä ruokaa ahdon mukaan niin nyt pelaa hienosti.Jos haluaa paineita nostaa niin pitää sit vaan hommata isommat suuttimet.Onko tietoa et minkälaiset kannattas laittaa jos nostaa vaikka paineet sinne 0,8baarin
- toimeve
- Viesti:
laita vaikka minulle spostilla veijo.toimela@pp1.inet.fi niin pukkaan ne näytille jottain kautta.
Pikaohje: pitää tallettaa ensin jollekki nettisivustolle (esim. tämän foorumin galleriaan tai jonnekki muualle, ite käytän nykysin picasaa) ja sieltä linkittää sitten tänne.
Tosin pikaohjeesta ei ole mithän apua, jos ei käytä tai ole käyttäny joskus noita eri "ilmaisia" kuvasivustoja, pilviä tms.
Mutta voin laittaa, jos saat ne spostilla minulle.
Pikaohje: pitää tallettaa ensin jollekki nettisivustolle (esim. tämän foorumin galleriaan tai jonnekki muualle, ite käytän nykysin picasaa) ja sieltä linkittää sitten tänne.
Tosin pikaohjeesta ei ole mithän apua, jos ei käytä tai ole käyttäny joskus noita eri "ilmaisia" kuvasivustoja, pilviä tms.
Mutta voin laittaa, jos saat ne spostilla minulle.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-