tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

200 kmh ?
onhan se vähä härskiä ajaa penkissä sellanen 200km tourinkiajo :rasberry:
SMR
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Vai olisko ollu öljynlämpö yli 200 :p

Petellä ei tullu ku 160, kilometriä siis..
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jamonaattori
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

snuggles kirjoitti:Oon kuullu että rullaa on pyöritelty yli 200 lukemissa..

Tänään on saatu takapyörätehoja Espoossa 221,8 ja vaparille
SMR
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Joo, 1.6hv seuraavaan on murskavoitto. Jatkuuko taisto kädönväännön merkeissä talli-illassa ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

Jaha alkaa juntinbussi olla tehokuopassa tiimissä oisko ideoita...
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

bussijuntti kirjoitti:Jaha alkaa juntinbussi olla tehokuopassa tiimissä oisko ideoita...
on :vilkutus:
SMR
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Heksa kirjoitti:
bussijuntti kirjoitti:Jaha alkaa juntinbussi olla tehokuopassa tiimissä oisko ideoita...
on :vilkutus:
Ja niistä taitaa olla keskusteltu jo mp-messujen aikaan, siinä suunnitelmassa kannattaa pysyä jos haluaa kerralla hypätä vähä reilummin, edullisempaakin sillee
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Sika-nauta
Viestit: 42
Liittynyt: 05 Huhti 2011, 09:08

Viesti Kirjoittaja Sika-nauta »

303hv ja 230nm Espoon voimainkojeistus laitoksessa. Mopo takasin talliin ja pöydälle. Uudet hilppeet saatu ja askartelu jatkukoon. :1087
K8 Ormu .2011. 200.7hv ECUeditor/ Sami. 1/4 mile 9.78s / 230km/t
2012. 238hv 1/4 mile 9.65s / 243km/t
2013. 238hv 1/4 mile 9.51s
2014 "T" 305hv +200mph
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Sika-nauta kirjoitti:303hv ja 230nm Espoon voimainkojeistus laitoksessa. Mopo takasin talliin ja pöydälle. Uudet hilppeet saatu ja askartelu jatkukoon. :1087
Varttiako vaan meinaat ? Eikö tuo olis siihe just hyvä setti ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Sika-nauta
Viestit: 42
Liittynyt: 05 Huhti 2011, 09:08

Viesti Kirjoittaja Sika-nauta »

Varttia nyt ainakin. tehdään niin jos kestäis ees kerran mailillakin (toivotaan)
K8 Ormu .2011. 200.7hv ECUeditor/ Sami. 1/4 mile 9.78s / 230km/t
2012. 238hv 1/4 mile 9.65s / 243km/t
2013. 238hv 1/4 mile 9.51s
2014 "T" 305hv +200mph
taimen74
Viestit: 58
Liittynyt: 03 Syys 2013, 07:54
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja taimen74 »

taimen74 kirjoitti:Tällä viikolla hankittu K8 ja lappujen mukaan penkitetty ja säädetty bikefox:ssa. Kone, etu vai takapyörätehoa en tiedä, mut lapussa lukee 195hv/172nm. Pyörässä Yoshin R-77 carbon kokoputkisto + commander. En tiedä onko sille muuta tehty, mut aika kovalta tuo vääntö vaikuttaa, et taitaa olla aika optimaalinen penkki.

Löylyä on kyllä kivasti XX:n jälkeen...

Tänään säädettiin K8 Samin toimesta uudestaan. Commanderi sai siirtyä ansaitulle levolle romukoppaan ja Sami loihti uudet säädöt bussiin. Ilmanlämpö melkein 30 ja olis kuulemma tullu 4-5 heppaa enemmänkin, jos olis ollut viileämpää. Kerran pidettiin taukoa lämpenemisen johdosta, muttei sentään moottorin vaan bensan takia.

Ja ne heposet 200.5hv / 153.6Nm :mosh:
Kymin"T"rex
---245mph---


(+200mph putkivirillä)
verhoilija
Viestit: 31
Liittynyt: 16 Elo 2012, 14:03
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja verhoilija »

Kempeleen TT motorsportissa mitattu 10.6.2014

gen1 busa:
renkula tehoa 180,1 ja 149,60nm

mitä meinaa STP corr.f. joka on 1.016?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Säätilakorjausta joka perustuu lämpötilaan sekä ilmanpaineeseen. Ts. mitatut arvot on kerrottu luvulla 1.016 eli keli ei ole ollut erityisen suotuisa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
AtteKoo
Viestit: 62
Liittynyt: 08 Syys 2013, 10:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AtteKoo »

Jeeesss.. eilen saatiin pyörä penkkin, sisäänajoa edessä seuraavat 1000km..
Penkistä irtosi 0,5bar/230hv, aika maltillinen tulos mutta nyt on kuitenkin kone siihen pisteeseen laitettu että sen pitäis kestää enemmänkin...

Tässä on tullut sellanen ajatus mieleen, että voisiko tuon lisäruiskun korvata kokonaan isommilla suuttimilla, niin että toimivuus/kestävyys olisi parempi?
"some men just want to watch the world burn"
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Keväällä säädettiin 700cc suuttimilla ja kertovalla säätimellä 1.7:1 , perus bensanpaine 2,4 bar
Haettiin hyvät säädöt bensalle 0,6 Bar jolla tuli 1000km ajeltua. Kokeiltiin 0,94 Bar jolla olisi pitänyt olla perus bensanpaine korkeampi, eli alkasi mennä laihalle yli 300hv takisteholla. Kun ei pysyvää settiä tehty, ei muutettu. Ainut hankaluus mikä isoilla suuttumilla tulee on alipaine alueen säädön herkkyys eli vaikea saada ihan optimiin sillä alueella, mutta riittävän hyvä oli. Jos tuolla tavoin toteuttaisin ilman lisäruiskun, niin joku 550cc suutin ja lähtöpaine 3bar niin sillä saa tiukassa dynossa 300hv takaa tuolla kertoimella, sitten on niitä säätimiä missä kerroin säädettävissä esim begi jolla saa hiukan lisää. Mutta kuitenkin jos ahtaa alle Bar niin tämä on varma ja edullinen toteutus.
Esim. Joppe on ajanut vastaavalla toteutuksella yli 30tkm ilman ongelmia

Sitten kun haetaan enemmän löylyä, täytyy siirtyä muihin järjestelmiin, kuten muutin Gen2 sähköt tässä Toukokuulla ja samalla etanoolille. Silloin kaikki palikat onkin eri. Nykyään nuo uudemman sähköt niin edulliset, että lisäpurkkien hankinta tulee saman hintaiseksi ja säädöt ylipainelle gen2 sähköissä omaa luokkaa.




Edited By Titaani on 1403160647
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin