Pakoputki modi - Onko täällä harrastettu?
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
kummalta päin haluaa, mutta niin että se reikä tulee sen putken pään kohdalle mikä menee perälle asti.
Se putki suuntautuu takaa eteenpäin mentäessä aikalailla vaimentimen ulkoseinämän viereen eli sen verta varovainen ettei kairaa vaimentimen seinämään reikää. jotaki min.38mm reikä kelpaa. takaapäin ei tosin mahu ku max.36mm pora sisälle....
Edited By suihkukone on 1397070360
Se putki suuntautuu takaa eteenpäin mentäessä aikalailla vaimentimen ulkoseinämän viereen eli sen verta varovainen ettei kairaa vaimentimen seinämään reikää. jotaki min.38mm reikä kelpaa. takaapäin ei tosin mahu ku max.36mm pora sisälle....
Edited By suihkukone on 1397070360
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
Varmaan helpoin ja kohtuullinen modi tuo 1:n ison reiän poraus tuohon poismenoputken kohdalle, muttei kuitenkaan ehkä ihan "viimesen päälle".
Itellä teon alla nyt keväällä hieman pidemmälle viety "mod 2", joka tulee vakiovaimentimien sisälle samalla, kun saa tehtyä tuon pakosarjan/putkiston.
Kuvien kera tietenki vois laittaa tänne niin parempi se kuin helevetisti turhaa selitystä.
Itellä teon alla nyt keväällä hieman pidemmälle viety "mod 2", joka tulee vakiovaimentimien sisälle samalla, kun saa tehtyä tuon pakosarjan/putkiston.
Kuvien kera tietenki vois laittaa tänne niin parempi se kuin helevetisti turhaa selitystä.
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
Tuli tehtyä tuommonen jonkulainen putkisto(oikiastaan malli kopioitu ulkonäön perusteella vance&hines cs one:sta) ja siinä kiinni modatut vakiovaimentimet.
Tuossa kuvassa näkyvät vaimentimiin kiinni tulevat putket piti tehä sillain, että jatkoin sopivan mittaisella reikäputkella tuota vaimentimen sisälle menevää putkea, jolloin tuo reikäputki on suoraan kiinni vaimentimen sisällä olevassa putkessa joka menee perälle asti...eli tuo modi on oikeastaan täysin vapaavirtaus vaimennin.
Nuo putket tulee jousilla kiinni ja on helppo irrottaa, jos haluaa vaihtoehtovaimentimet tai vain suorat putket.
Äänet on aika maltilliset ja matalat, joten vaimennusta on hyvin viellä jälellä.
Näissä äänenvaimentimien liitoksia.
Tuossa ite putkisto..."mustaa rautaa" kun ei raskinu rosterista tehä.
Edited By suihkukone on 1402587664
Tuossa kuvassa näkyvät vaimentimiin kiinni tulevat putket piti tehä sillain, että jatkoin sopivan mittaisella reikäputkella tuota vaimentimen sisälle menevää putkea, jolloin tuo reikäputki on suoraan kiinni vaimentimen sisällä olevassa putkessa joka menee perälle asti...eli tuo modi on oikeastaan täysin vapaavirtaus vaimennin.
Nuo putket tulee jousilla kiinni ja on helppo irrottaa, jos haluaa vaihtoehtovaimentimet tai vain suorat putket.
Äänet on aika maltilliset ja matalat, joten vaimennusta on hyvin viellä jälellä.
Näissä äänenvaimentimien liitoksia.
Tuossa ite putkisto..."mustaa rautaa" kun ei raskinu rosterista tehä.
Edited By suihkukone on 1402587664
Nättiä! Meinaatko käyttää penkissä todentamassa toiminnalisuutta?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
Pitäskait tuo nyt käyttää penkissä kunhan saa täyskaasuseokset säädettyä, kun ei viime syksynä tullu käytettyä ilman mitään modeja ym.
Putken kaikki teoreettiset mitat vaan otettu silmälläpitäen tulevaa stagea, johon tulee nokat ym ym. mutta saahan penkissä jotain viitteitä onko ihan paska vai ei nuiden lähes vakio modien kanssa.
Näkis tosiaan tällä kertaa lähtötason seuraavaan stageen, johon on jo osa osista hommattu eli kone auki ja siihen nokat, kannen hinkkaus/kunnostus, laakerit, (ehkä lohko, männät, kanget) ym.
Koneesta ei tiedä onko koskaan aukastu ni senki takia ois jo aika ku 90tkm mittarissa.
Edited By suihkukone on 1402062433
Putken kaikki teoreettiset mitat vaan otettu silmälläpitäen tulevaa stagea, johon tulee nokat ym ym. mutta saahan penkissä jotain viitteitä onko ihan paska vai ei nuiden lähes vakio modien kanssa.
Näkis tosiaan tällä kertaa lähtötason seuraavaan stageen, johon on jo osa osista hommattu eli kone auki ja siihen nokat, kannen hinkkaus/kunnostus, laakerit, (ehkä lohko, männät, kanget) ym.
Koneesta ei tiedä onko koskaan aukastu ni senki takia ois jo aika ku 90tkm mittarissa.
Edited By suihkukone on 1402062433
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
Modatut äänenvaimentimet ei ainakaan tehoja ahdistanu, identtiset käyrät vaimentimilla ja ilman...mutta eipä sitä tehoa nyt paljon irronnutkaan.
Tänään TT Motorsport 156,4hv/134,13Nm.
Nyt ainaki penkissä huomas, että melekonen öljypoltin tuo kun savus ihan makiasti...noh, siinä oli nyt se alotusmittaus seuraavaan stageen.
Taijan kuitenki käyä ajamassa pudiksen maililla niin näkee lähtötilanteen seuraavaan tavoitteeseen...vaikka eihän tuo kule nuilla tehoilla mihinkään...häviää omalle 90-luvun alkupuolen jamahallekki pystyyn.
Edited By suihkukone on 1405493730
Tänään TT Motorsport 156,4hv/134,13Nm.
Nyt ainaki penkissä huomas, että melekonen öljypoltin tuo kun savus ihan makiasti...noh, siinä oli nyt se alotusmittaus seuraavaan stageen.
Taijan kuitenki käyä ajamassa pudiksen maililla niin näkee lähtötilanteen seuraavaan tavoitteeseen...vaikka eihän tuo kule nuilla tehoilla mihinkään...häviää omalle 90-luvun alkupuolen jamahallekki pystyyn.
Edited By suihkukone on 1405493730
Kuului ääni meille asti. Laitapa käppyrä näkösälle?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
Aika raskaat välitykset sulla?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 11 Kesä 2013, 21:08
- Paikkakunta: oulunsalo
287 ajoin itse about noilla tehoilla Joensuussa 2004. Vakiokorkuisena ja spoilerimallisella pleksillä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport