Kahvanlämmittimet!

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
Jamppooni
Viestit: 51
Liittynyt: 13 Heinä 2011, 12:16
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Jamppooni »

jarim kirjoitti:Onhan ne väkisinkin paksummat. Tuo on pääasiallinen syy itselläkin ollut etten ole koskaan asentanut. Iän myötä vaan alkaa mukavuudenhalu nostamaan päätään. :laugh:

Sama vika, siitä syystä ajattelin asentaa näin heti kauden alussa, ennenkun ehtii taas tottumaan vakiopaksuuteen liikaa....
Parempi puoliskonikin oli sitä mieltä, ettei se kauheesti haittaa jos se olis vähän paksumpi :smoking:
VFR 800 -02
K3 Hopea/Harmaa
ZZR 1400 -07
L2 Mu/Pu
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Jone kirjoitti:Pysyykö "kahvatuntuma" hyvänä Hot Gripseillä? Vai tuleeko kahvoista millejä paksummat pökkelöt? :oops:
...voin kertoa, että näillä gribseillä tuossa alunperin sinun Busassasi (nyk minun) ei kahvatuntuma ole "pökkylä", vaikkaki onhan ne hieman vahvemmat ku originaalit. Ja rata-ajossa yms ei ole haitannu, joten tuntuma on säilyny hyvänä. Isompi merkitys on sillä, minkälaisilla hanskoilla ajat, kuin tuolla "paksuudella".

Tiiä sitten miten eri malleissa (tai noissa Oxfordin vanhemmissa) tuo paksuus/tuntuma on erilainen, mutta ittelleni ei ollenkhan paha näissä. Ja mulla ei ole iso käsi.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

toimeve kirjoitti:
Jone kirjoitti:Pysyykö "kahvatuntuma" hyvänä Hot Gripseillä? Vai tuleeko kahvoista millejä paksummat pökkelöt? :oops:

...voin kertoa, että näillä gribseillä tuossa alunperin sinun Busassasi (nyk minun) ei kahvatuntuma ole "pökkylä", vaikkaki onhan ne hieman vahvemmat ku originaalit. Ja rata-ajossa yms ei ole haitannu, joten tuntuma on säilyny hyvänä. Isompi merkitys on sillä, minkälaisilla hanskoilla ajat, kuin tuolla "paksuudella".

Tiiä sitten miten eri malleissa (tai noissa Oxfordin vanhemmissa) tuo paksuus/tuntuma on erilainen, mutta ittelleni ei ollenkhan paha näissä. Ja mulla ei ole iso käsi.

Kyllä sen verran paljon kehuja nämä saa, että täytyyköhän itekki investoija. Pyöräillessa kaikki lisälämpö on tervetullutta tässä arktisessa maassa.




Edited By Jone on 1366321328
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
101-1271744530

Viesti Kirjoittaja 101-1271744530 »

Koson lämmitettävät kahvat ostin talvella ja asensin. Kyllä ovat mukavat ja 5-asentoisesta säädöstä on 2 asetuksella pärjännyt nyt komeasti. Miksen hankkinut aikaisemmin? :skootteri:
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Taidanpa asennuttaa samalla ku pistävät nippuun :)
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Kyyl nuo hyvält tuntuu,talven aikana ropottelin paikalleen,ikinä ennen en ole moisia edes aatellu,kun ei oikein koskaan eikä missään tilantessa ole näppejä eikä varpaita palellu,mutta nyt kun iski diabetes niin tilanne tuntuu muuttuneen :thumbdown:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Kekee
Viestit: 462
Liittynyt: 10 Touko 2008, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kekee »

Joo itelläki nuita ranteita leikelty ja luita parsittu nii tahtoo aika helposti sormet kylmetä.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No nyt on kahvat paikoillaan. Illalla pikasiirtymällä vaikutti ainaki kivalta. Ihmetytti vaan ensin kun startti ei sitte sanonu mitään. No äkkiä selvisi että on tuo kahva kuiten sen verta paksumpi ettei tuo kiinamallin kytkinkahva käytetyssä asennossa enää yltäny painamaan "kytkimenkytkintä". Kahvan säätö kauemmaksi ni johan pelasi. :laugh:



Edited By jarim on 1367060531
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Stabiili
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Marras 2012, 15:24
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja Stabiili »

Lämppärit alkoi toimimaan kunnolla kun tiukensin liittimien metallipantoja/pintoja. Kosketushäikästä oli siis kysymys, nyt tarkenee :thumbup:
Ovat kyllä hintansa maksaneet, ihan ehdoton varuste suomen kevääseen ja syksyyn (viime yönä satoi taas lumet maahan).
Avatar
Lelu
Viestit: 74
Liittynyt: 24 Maalis 2010, 21:02

Viesti Kirjoittaja Lelu »

Mihin kannatas asentaa lämppäreiden säätöyksikkö, kun ei juuri noissa ohjaustangoissa ole tilaa. Koso:n lämmittimet olis kyseessä.
Voittajat ei koskaan luovuta ja luovuttajat ei koskaan voita!
Avatar
Cebusa
Viestit: 234
Liittynyt: 21 Kesä 2009, 10:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Cebusa »

Klanin sähköllä lämmittävä välitakki on mainio lisä kahvalämppäreiden kaveriksi.
Jää kahvojen lämmitys usein tarpeettomaksi kun laittaa takista lämmöt päälle.
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Lelu kirjoitti:Mihin kannatas asentaa lämppäreiden säätöyksikkö, kun ei juuri noissa ohjaustangoissa ole tilaa. Koso:n lämmittimet olis kyseessä.
Jarru tai kytkinneste säiliön kiinnitys pultteihin
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Grip
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Syys 2013, 11:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Grip »

Minkäslainen homma esim. nuo Oxfordit on asentaa. Onko sähköjä vaikea vetää ja tarviiko katteita irroitella? Ajattelin laittaa samalla kun vaihtaa helibarsit kiinni, ei tarvii vanhoja kumeja repiä irti.

Edit: Ja jos ei tässä ketjussa vielä ole mainittu, niin hiuslakkaa neuvotaan laittamaan liukasteeksi asentaessa. Liukas alkuun muttaa tahmaantuu kuivuessa




Edited By Grip on 1382787304
Avatar
Sciensic83
Viestit: 61
Liittynyt: 07 Huhti 2011, 22:42
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Sciensic83 »

k5 busassa kaasukahvassa tuommonen pykälä kummasaki päässä?
Pitää vissiin alkaa dremelillä veistää tasaseksi päät että oxfordi mahtuu päälle.

originaali kumissa oli ura kummassakin päässä joka meni noiden pykälien päälle.

onko vanhemmissa busissa erinlainen muovi tuossa kaasukahvassa?

Tuppia hiottu ja oxfordi passas siihen ku vähä lyhensi vielä.

vieläkö johdot sais nätisti johonki.




Edited By Sciensic83 on 1396355047
:ghostface:
Vastaa Viestiin