Jaha, mulla on nyt varma, ettei "vyöruusu" pääse mukaan, kun kesäloma alkaa hänellä jo seur.viikolla. Mulla on itsellä hieman asia auki...JOS jään "näille sijoille" niin valitettavasti en pääse mukaan (kun ma aamuna po. jo Amsterdamissa), mutta JOS uudet kuviot on voimassa, niin oon mukana. Sori-tää liittyy duunipaikan mahd.vaihtoon ja niihin kuvioihin...
jokiar kirjoitti:Jaha, mulla on nyt varma, ettei "vyöruusu" pääse mukaan, kun kesäloma alkaa hänellä jo seur.viikolla. Mulla on itsellä hieman asia auki...JOS jään "näille sijoille" niin valitettavasti en pääse mukaan (kun ma aamuna po. jo Amsterdamissa), mutta JOS uudet kuviot on voimassa, niin oon mukana. Sori-tää liittyy duunipaikan mahd.vaihtoon ja niihin kuvioihin...
Avec peruttu, Toivottavasti kääntyy parhain päin, ja pääset miittiin.
Tuossapa huomasin että tämän foorumin mukaan tulee tänä vuonna 10 vuotta kerhon ensmäisestä miitistä. Josko jotttain keksitään paikalle mahollisesti saapuvien -04 miittin osallistuvien huomioimiseksi. Emme ole tässä kuin ketjun lenkkejä, kiitos aiemmille asiaan omistautuneille. Homma jatkuu, kerho ellää.