Gen1:sen takimmaisen moottorpultin irroitus - Moottorin tukipultin irroitus

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
petkaj
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Maalis 2014, 20:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja petkaj »

Moi.

Tuli hankittua tuollainen busa (GEN1) ja pitäisi asennella tuo constandin "tunkin" tukiputki tuohon moottoripultin alle.

Pari kyssäriä, pitääkö tuota varten hankkia tuo Suzukin järkyttävän hintainen osa (n.60¤) vai onko tuon pelkän pultin irroitus mahdollista kotikonstein ilman tuota ko. työkalua.

Ja toinen, pysyykö kone paikoillaan jos tuon taaimman / ylimmän pultin irroittamaan ilman että koko kone tipahtaa alas?
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Senverran nuuka on tullut oltua, että tuli aikanaan rälläköityä hylsyistä moottorin irroitus työkalut. Yläpulttia voi käyttää irti, eikä mitään tapahdu, kun muut on kiinni
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
petkaj
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Maalis 2014, 20:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja petkaj »

Vaatii kuitenkin tuollaisen erikoishylsyn? Harmi, kun pitäis vaan saada se pultti käännettyä toisin päin.
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Ei se sitä välttämäti vaadi,
voi sen lukituksen purkaa lyömällä esim: tuurnalla
Eikä se avain maksa stormilla ku 20¤
Jos käännät vain pultin, ei sitä tarvi irrottaa ollenkaan
ja ei sitä "kruunuhässäkkää" sinne toiselle puolen saakkaan
kun siellä ei ole sille kierretä ollenkaan
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Joo et sinä erikoistyökaluja sen pultin kääntämiseen tartte.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin