Ketjut....
Onkos tämmöisen firman http://sidewindersprockets.com/index.html
http://sidewindersprockets.com/xp_extreme_performance_chain.html
http://sidewindersprockets.com/titanium_chain.html
mainostamist minkälaisia kokemuksia
http://sidewindersprockets.com/xp_extreme_performance_chain.html
http://sidewindersprockets.com/titanium_chain.html
mainostamist minkälaisia kokemuksia
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
D.I.D ketjuista en edelleenkään ole löytänyt haukuttavaa kunhan perusasiat on kunnossa. Muun muassa se tukilaakerointi tehokkaammissa sekä säännöllinen rasvaaminen. Tosin ei tuossa mun pyörässä kait tarpeeksi voimaa olekaan. :laugh:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Paljonko on maksimivenymä ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt näyttää 10 lenkin mitta ylittäneen max mitan, mitta 323mm ja ei osu enää rattaalle. Vanhat drz2 on nyt vajaa 30tkm ajettu, yli 500 dynovetoo, nopeusajoja, varttia, mutkaa ja tietty tourinkia.
Tukilaakerointi pakassa, kaikenlaisia rattaita ollut käytössä edessä 17-19, takana 36-43.
Rasvana 95% vaihteistoöljyä. Kireys säädön jälkeen niin että päällä istumalla ketju heiluu joku 3-4cm ylös alapuolelta. Ketjulinja tarkasti suorassa.
Jo ehtoopuolen ketju venyi aika nopeaan tässä kesän kynnyksellä etenkin kun väännöllä hieman hapettaa.
Hyvä ketju kestämään, mutta hieman äänekäs kun ei kumirenkuloita. Uusi tulee kyllä kumirenkuloilla.
Tukilaakerointi pakassa, kaikenlaisia rattaita ollut käytössä edessä 17-19, takana 36-43.
Rasvana 95% vaihteistoöljyä. Kireys säädön jälkeen niin että päällä istumalla ketju heiluu joku 3-4cm ylös alapuolelta. Ketjulinja tarkasti suorassa.
Jo ehtoopuolen ketju venyi aika nopeaan tässä kesän kynnyksellä etenkin kun väännöllä hieman hapettaa.
Hyvä ketju kestämään, mutta hieman äänekäs kun ei kumirenkuloita. Uusi tulee kyllä kumirenkuloilla.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Ittekki hoksannu että ehkä hieman liika tihiään menny ketjut vaihtoon. Toinen eturatas menossa eikä ketju ole venyny juurikaan, eli kolmatta pukkaan n.10tkm välein. Kokeillaan. Rasvana vaihteistoöljy pensselillä. Ketjulla ajettu ny 25tkm. Rataa kahesti ja penkkiä kahesti x2 ja lujaa muuten vain. Ketju did zwmx2 tai joku mikäsoli parasta sai tuolta nettikaupasta 2v sitte.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...