Ketjut....
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39
- Ihmispilli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 03 Touko 2013, 02:25
- Paikkakunta: Haukivuori
Kohtuu hyvin ne kestää voimallakin, mutta se tukilaakerointi takapakkaan auttaa eniten.
Oikea ketjun kireys ja huolto, niin 25tkm menee vaikka hiukka rykii. Yhdet uudrt DID vitjat meni yhdellä ratapäiväkerralla kun ei ollut tukilaakeria ja shifterillä pukkasi pykälää sisään.
Mulla 2009 mallin 5 kesää ajetut DRZ2 ketjut ja hiukka on saaneet sikaa, aika paljon kentällä ym. no nyt alkaa olla valmista vaihtoon.
Oikea ketjun kireys ja huolto, niin 25tkm menee vaikka hiukka rykii. Yhdet uudrt DID vitjat meni yhdellä ratapäiväkerralla kun ei ollut tukilaakeria ja shifterillä pukkasi pykälää sisään.
Mulla 2009 mallin 5 kesää ajetut DRZ2 ketjut ja hiukka on saaneet sikaa, aika paljon kentällä ym. no nyt alkaa olla valmista vaihtoon.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Jos ei Ek ZZZ, ZVX2 tahi DID ZVM kestä niin on kyl vikaa Titaanin mainitsemissa kohteissa
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- Ihmispilli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 03 Touko 2013, 02:25
- Paikkakunta: Haukivuori
Syypää taitaa olla tuo vetopakka, ajattelin että ilman o-renkaita ketju kuluis nopeammin juuri tuon lian takia. Välitykset 18/42 ja vakio swingi.
Nyt sitten jatkot tälle kaudelle ja ihmettelemään mistä antautuu seuraavaks:D
Ps. Oisko jollain heittää kuvaa siitä lisälaakerista?
Nyt sitten jatkot tälle kaudelle ja ihmettelemään mistä antautuu seuraavaks:D
Ps. Oisko jollain heittää kuvaa siitä lisälaakerista?
Osta aina halpaa, halpa tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta!
Gen2 rusetilla koristeltu
Gen2 rusetilla koristeltu
Onko Gen2 takapakassakin vastaava ongelma mitä Gen1?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Se olisi kans hyvä tieto, käykö gen2:sen takavanne pakkoineen gen1:seen. Näyttää selekiästi paremmalta tuo kakkosen pakka verrattuna ykköseen. Ja itellä ku tuo ykkösen pakka on "holkitettu" niin sillä patentilla ei ainakaan ketjuja säästellä. Ilmeisesti tää laakerointi on ainoo vaihtoehto ketjun kestävyydelle.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Ei taida passata ketjulinjan osalta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ai niin kun tämä oli kakkonen, onhan se hieman fiksumpi vetopakan osalta, mut olikos kellä tietoo kuinka hyvin ketjut kestää isommalla teholla ?
Kuinkas huonot nää Drz2:t on ?
Mittasin omista 10 lenkin välin, 153.2mm, kun toisissa DID:n ketjuissa 152.6mm, kumpikin käytettyjä. Drz2 tuntuu paljon väljemmältä, mut niin kait se pitääkin kun ei oo tivareita.
Kuinkas huonot nää Drz2:t on ?
Mittasin omista 10 lenkin välin, 153.2mm, kun toisissa DID:n ketjuissa 152.6mm, kumpikin käytettyjä. Drz2 tuntuu paljon väljemmältä, mut niin kait se pitääkin kun ei oo tivareita.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Mitattiin Peten hieman kuluneet Drz2 ketjut, vaatimattomasti 45mm venymää, olishan niillä vielä ajanu..
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc