Kytkin luistaa
Mä taas tänään totesin että kyllä tässä mun omassa tuntuis tuo paluulinja edelleen takkuavan. Öljyntäyttö aukosta ku koittaa sormella levyjä, niin levyt heiluu vaikka kytkin on ylhäällä. Sitten ku avaa hieman tgyösylinterissä olevaa ilmaruuvia, levyt kiristyvät ja kytkin toimii muutaman kerran ajossa, sen jälkeen rupeaa luistamaan. Oon järjestelmää putsannu jo useampaan kertaan ja neulalla tökkuny sitä pikkureikää auki pääsylinterissä, mutta ei pelitä. Voisko tuo pääsylinteri olla paskana, joku tiiviste rikki/rutussa, vai onko tuo mun kytkinneste liian paksua tähän busan järjestelmään?
Nyt rupes tääläki pelittämään, ainakin 20km lenkin perusteella. Oli tuas kahvas se vika, otin sen vielä irti tänää ja vertasin siitä orginaali kahvaan. Oli se toppari mikä ottaa kahvan runkoon kiinni noin 3mm pitempi, eli mäntä ei auennu tarpeeksi. Kiitos waiski10 paljon neuvosta ja muillekkin hyvistä vinkeistä
Edited By Antsu on 1367773071
Edited By Antsu on 1367773071
Lähimpä tänään sitte ajeleen vähän enempi ja eiköhän 20km jälkeen ruvenu taas luistaan minähän vaihdoin kans kahvat talvella. No ei muutaku suoraan talliin ja orkkis kahava paikalle ja samantien baanalle. Kyllä toimii ja ompahan uudet hilut ja nesteet :p Oiskohan nuo kahvat sitten gen2 seen... olipa kallis remontti ja turha
Joo on nää hauskoja vikoja, mutta hyvä että selvis sullakin. Ei muutaku smirklaat niistä sun uusista kahvoista sen kolmisen milliä topparista pois, niin nekin pelittää. Lähtee vaikka viilalla ku aika haurasta tuo alumiini on.tommi80 kirjoitti:Lähimpä tänään sitte ajeleen vähän enempi ja eiköhän 20km jälkeen ruvenu taas luistaan minähän vaihdoin kans kahvat talvella. No ei muutaku suoraan talliin ja orkkis kahava paikalle ja samantien baanalle. Kyllä toimii ja ompahan uudet hilut ja nesteet :p Oiskohan nuo kahvat sitten gen2 seen... olipa kallis remontti ja turha
Tästä kun ei tunnu olevan oikeen tietoa/kokemuksia1340R86 kirjoitti:Kun on juttua kytkimestä
niin minkä laisia kokemuksia on tuommoisesta ratkisusta
http://store.schnitzracing.com/nlr-boo....a-99-12
kuinka paljon tarvitsee painetta pitääksen,
minkämoinen mahtaa olla käytö varmuus mataka ajelussa, kun ilmeisesti painaa koko pakettia sivu suunassa niin rasitaako/kulutaako kytkin akselin laaakereita kovasti
tai jotain muuta ?Semoiseen reissu kytkin hakusessajarim kirjoitti:Eikös tuo paina vakio painelevyä keskeltä? Pätevältä vaikuttaa turbopyöriin.
Juu painaa ja siitä tuli ajatus että kun se sitä painaa niin samalla painaa sitä koko akselia ja muuta pakettia sisäänpäin niin mitäenkähän kytkinakselin laakerointi sitä vika suuntaan painamista kestää(yhden ajo kauden verran ~10tkm jos kestäisi) ja mahtaako mitenkä pitää jos painetta on 1.0-1.5bar koittanut tuota selvitää
mitenkähän paljon lockup kytkin pakaa puristaa(ripuu toki painoista)
josko joku tietäis tai olis kokeilut
niin kokeilemalla se selviä
viime kesä(~10000+km) kun meni pelkillä ape ultra hard jousilla ilman mitään onkelmia niin ensi kesä sitten tuommoisella paineilma systeemillä niin siitähän sitä kokemusta sitten tulee
(toivotavasti ei pääse harastamaan koneen korjausta kesken kauden)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
1340R86 kirjoitti:Pitäis toimia ihan ookoo, vaikka kilsoja ei kilpurilla tullu paljoo ni kesti kuitenkin sen 372nm takaselta ja penkissä kokeiltiin hetken aikaa jopa kolminkertaista painettakin.1340R86 kirjoitti:Tästä kun ei tunnu olevan oikeen tietoa/kokemuksiaKun on juttua kytkimestä
niin minkä laisia kokemuksia on tuommoisesta ratkisusta
http://store.schnitzracing.com/nlr-boo....a-99-12
kuinka paljon tarvitsee painetta pitääksen,
minkämoinen mahtaa olla käytö varmuus mataka ajelussa, kun ilmeisesti painaa koko pakettia sivu suunassa niin rasitaako/kulutaako kytkin akselin laaakereita kovasti
tai jotain muuta ?
niin kokeilemalla se selviä
viime kesä(~10000+km) kun meni pelkillä ape ultra hard jousilla ilman mitään onkelmia niin ensi kesä sitten tuommoisella paineilma systeemillä niin siitähän sitä kokemusta sitten tulee
(toivotavasti ei pääse harastamaan koneen korjausta kesken kauden)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:Olikos minkään moisia huonoja kokekemuksia kertoa?1340R86 kirjoitti:Pitäis toimia ihan ookoo, vaikka kilsoja ei kilpurilla tullu paljoo ni kesti kuitenkin sen 372nm takaselta ja penkissä kokeiltiin hetken aikaa jopa kolminkertaista painettakin.1340R86 kirjoitti: Tästä kun ei tunnu olevan oikeen tietoa/kokemuksia
niin kokeilemalla se selviä
viime kesä(~10000+km) kun meni pelkillä ape ultra hard jousilla ilman mitään onkelmia niin ensi kesä sitten tuommoisella paineilma systeemillä niin siitähän sitä kokemusta sitten tulee
(toivotavasti ei pääse harastamaan koneen korjausta kesken kauden)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili