Ecu editorin piuhat?
Onnistuin lataileen ecueditor ohjelman vanhalle autotalli-läppärille ja nyt tarvis saada piuhat jolla kytkeä läppäri ja pyörä yhteen, mistä mahtas saada? Millanen homma kytkeä? joutuuko sepittään ecun liitintä?
Ilmeisesti olis mahdollista saada moottorin datakeräily optiolla varustettua johtoa kans jostain?
Tarkotuksena olis näin alkuun saada hierottua ärsyttävä nykiminen pois. Vaimentimet vaihdettu avarampiin. Ja pölläyttää mustaa kun antaa jenkaa, eli ilmeisesti rikkaalla ainakin isoilla kierroksilla? Lambda-anturi eliminoitu tällä hetkellä. Kannattaako kytkeä ks. anturi ennen kun lähtee sorvaileen uusia karttoja ecueditorilla?
Kiitoksia mahd.vastauksista noviisin kysymyksiin!
Ilmeisesti olis mahdollista saada moottorin datakeräily optiolla varustettua johtoa kans jostain?
Tarkotuksena olis näin alkuun saada hierottua ärsyttävä nykiminen pois. Vaimentimet vaihdettu avarampiin. Ja pölläyttää mustaa kun antaa jenkaa, eli ilmeisesti rikkaalla ainakin isoilla kierroksilla? Lambda-anturi eliminoitu tällä hetkellä. Kannattaako kytkeä ks. anturi ennen kun lähtee sorvaileen uusia karttoja ecueditorilla?
Kiitoksia mahd.vastauksista noviisin kysymyksiin!
Gen1 vai Gen2? Jälkimmäiseen ainakin dragrace.fi:stä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
http://www.woolichracing.com/log-box....m=email
Eli myös log boxia saatavana tätänykyä gen1:seen.
PAIR poistettu,Lambda kytketty ja ecu editor toimii,aiemmin häirinnyt nykiminen poistui sen verran mitä tossa viime viikolla pääsi testaan kun oli hyviä kelejä. Edelleen pölläyttää mustaa kun antaa jenkaa.
Syytä varata kuitenkin aika penkitys/säätö sessioon koska valmiita karttoja vaikea saada ja lopputulos ei kuitenkaan ole välttämättä optimaalinen millään hatusta heitetyllä kartalla.
Eli myös log boxia saatavana tätänykyä gen1:seen.
PAIR poistettu,Lambda kytketty ja ecu editor toimii,aiemmin häirinnyt nykiminen poistui sen verran mitä tossa viime viikolla pääsi testaan kun oli hyviä kelejä. Edelleen pölläyttää mustaa kun antaa jenkaa.
Syytä varata kuitenkin aika penkitys/säätö sessioon koska valmiita karttoja vaikea saada ja lopputulos ei kuitenkaan ole välttämättä optimaalinen millään hatusta heitetyllä kartalla.
Gen1 vai Gen2?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onhan se boxsi/piuha GEN2 sopivaHande kirjoitti:Sori - Gen2
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Ecun pinnit on tuollaisia: http://www.digikey.com/catalog/en/partgroup/mx23a-series/24388
Ja ns. Yoshi liittimen pinnit tuollaisia FKW .090 Female+Connector Seal: http://www.easternbeaver.com/Main....fw.html
Ja ns. Yoshi liittimen pinnit tuollaisia FKW .090 Female+Connector Seal: http://www.easternbeaver.com/Main....fw.html
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hannuu!!!??? .. ootko ostanu taas busan?
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html