Busashop
Toimiiko Busa-shop? Tilasin tuossa heinäkuussa tavaraa ja mitään ei ole kuulunut. Ei tilausvahvistusta ei mitään.
Saapi poistaa kun joku vain kertoo missä meni metsään?
Wai onko selain tehnyt tepposensa. Meinaan varsin moni sivusto ei toimi Nokia8:n kanssa. Olisko noista linukoista tullut käyttäjäystävällisempiä?
Wai onko selain tehnyt tepposensa. Meinaan varsin moni sivusto ei toimi Nokia8:n kanssa. Olisko noista linukoista tullut käyttäjäystävällisempiä?
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
- toimeve
- Viesti:
...tiiä muuta kuin, että seuraava ohje löytyi BusaShop -topikista:
Harmillista, jos teknisten ongelmien takia hommat ei mene ns. putkeen, mutta lie tuo sähköpostivahvistus on sellainen, mikä tuon mukkaan pitäisi tulla, jos/kun tilaus on asianmukasesti menny perille?
Voiko BusaShopin tämän hetkinen operoija tuon tiedon vahvistaa? Tai testaisko joku, että toimiiko noin kun huolellisesti täyttää tilauslomakkeen?
Tilausten tekeminen ja toimitus menee näin :
1. Tilaa tuote VAIN Busa-shopin kautta!!
(muita tilauksia ei oteta huomioon)
2. Muistakaa täyttää yhteystietojen KAIKKI KOHDAT , näin varmistat tilauksesi käsittelyn!
3. Saat tilausvahvistuksen e-maililla.
4. Tuotteet lähtevät viimeistään n. 7 vrk:n kuluttua.
5. Huom ! mikäli tilauksen toimituksessa on huomautettavaa/puutteita niin huomautukset voi lähetellä osoitteeseen busashop@gmail.com
TÄYDELLISET YHTEYSTIEDOT OVAT VÄLTTÄMÄTTÖMÄT TILAUKSEN TOIMITUKSEN KANNALTA
Harmillista, jos teknisten ongelmien takia hommat ei mene ns. putkeen, mutta lie tuo sähköpostivahvistus on sellainen, mikä tuon mukkaan pitäisi tulla, jos/kun tilaus on asianmukasesti menny perille?
Voiko BusaShopin tämän hetkinen operoija tuon tiedon vahvistaa? Tai testaisko joku, että toimiiko noin kun huolellisesti täyttää tilauslomakkeen?
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
- toimeve
- Viesti:
...testainpas itte ja tein tilauksen...nyt jännäshän oottelen, josko vahvistus tulisi spostiin...
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Esabusa kirjoitti:Toimiiko Busa-shop? Tilasin tuossa heinäkuussa tavaraa ja mitään ei ole kuulunut. Ei tilausvahvistusta ei mitään.
Itse olen myös tilannut shopista aika ison kasan monenlaista tavaraa kesä-heinäkuun aikana, eikä mitään kuulu...? Tuskinpa on siis tilaajien laitteissa vikaa...! Jos oikein rumasti sanotaan, niin Busa-Shop taitaa kuulua sarjaan: Paska kioski!
Teknisesti shop näyttäisi toimivan ok. Tilaukset tulevat shopin ylläpitäjän lisäksi mun omaan spostiin, ja sinne tilauksia on heinä-elokuussa tippunut n.20kpl. Onkohan näistä kukaan saanut tilaamiaan tavaroita tahi edes vastausta tilaukseen??
Ko yrittäjän nettisivut ainakin näyttävät olevan alhaalla...
Ko yrittäjän nettisivut ainakin näyttävät olevan alhaalla...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
- toimeve
- Viesti:
...edittiä: ehti näyttää Timo just vastaamhan eli toimii ainaki hänelle päin
Laitoin nimittäin juuri sen koodinpätkän tuohon aiemmin, että onko spostiosoitteet oikein, mutta ilmeisesti siis on kun Timpallekin tullee viestit. Mutta mithän "kiitos tilauksesta" sivua ei kyllä ainakhan minulle tullu, eikä tosin tilausvahvistustakhan aiemmin aamulla tilaamistani tarroista.
Edited By toimeve on 1378729467
Laitoin nimittäin juuri sen koodinpätkän tuohon aiemmin, että onko spostiosoitteet oikein, mutta ilmeisesti siis on kun Timpallekin tullee viestit. Mutta mithän "kiitos tilauksesta" sivua ei kyllä ainakhan minulle tullu, eikä tosin tilausvahvistustakhan aiemmin aamulla tilaamistani tarroista.
Edited By toimeve on 1378729467
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Kyllä nuo tilaukset on noin aina perille menneet/tulleet. Mun oma oso on ollut aina tuolla koodissa mukana syystä että olen kaikkien muutosten jälkeen päässyt toteamaan juurikin tuon toimivuuden. Siitä kiitos-sivusta ei kannata välittää, se lienee pudonnut jossain välissä pois, kun tätä shoppia on semplattu eestaas sen kymmenen kertaa pitäjien vaihtuessa. Ja se sähköposti vahvistushan ei sitten ole mikään automaatio, vaan ihan pitää sen henkilön käydä se sieltä meilistään lähettämässä...toimeve kirjoitti:...edittiä: ehti näyttää Timo just vastaamhan eli toimii ainaki hänelle päin
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
- Purkuosia.com
- Viesti:
Juttelin Busa-Shopin pitäjän kanssa, ei ole tilaukset tulleet perille asti, Laittakaa tilaukset busashop@gmail.com
Jani
Jani
Tuota oli niin vaikea uskoa, että kokeilinpa vaihtaa lomakkeen koodiin shopin meilin tilalle oman gmail-osoitteeni ja testasin tekemällä tilauksen... Joo, tilaus tuli perille, mutta ainakin mun gmail pc:llä tulkitsi sen ROSKAPOSTIKSI! Olisiko syynä se, että posti lähtee tuolta nebulan serveriltä mutta lähettäjänä näkyy kuitenkin meiliosoite, joka on tuohon lomakkeeseen laitettu... Eli jonkunlainen ristiriita. En tiedä, tähän voisi joku fiksumpi vastata...Purkuosia.com kirjoitti:Juttelin Busa-Shopin pitäjän kanssa, ei ole tilaukset tulleet perille asti,
Voisitko Jani vielä välittää tiedon, että katsoisi meilinsä roskiksen, josko ne tilaukset luuraa siellä. Minulla ei taida olla edes nykyisen pitäjän yhteystietoja...
- Purkuosia.com
- Viesti:
- Purkuosia.com
- Viesti:
Juurikin näin, gmail rules! No, viestit on mulla tallessa, niin voin välittää shoppiin ne (heinäkuun ajalta) postit, jotka gmail on jo automaattisesti tyhjentänyt shopin roskiksesta. Eli kaikki 5.7 jälkeen tilauksensa laittaneet tulevat saamaan spostia shopista!Purkuosia.com kirjoitti:Ongelma Selvitetty, busashop laittaa mailia tilaajille.... on mennyt kaikki roskapostiksi...
laZZa kirjoitti:Onko myyä Busanisti t-paitoja?
Pistä suoraan sähköpostia tuonne busashop@gmail.com
Edited By Timba on 1435573164
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Timba kirjoitti:laZZa kirjoitti:Onko myyä Busanisti t-paitoja?
Pistä suoraan sähköpostia tuonne busashop@gmail.com
Tänx!
Ride on Josephine...