vaihtelin kytkinnesteet ja samalla putsailin mönjät pois kotelosta... työsylinteri myös palasiksi ja putsaus. eli huomio kiinnittyi hieman väsyneen oloiseen männän ympärillä olevaan tiivisteeseen, joten kysynkin onko tiivistettä saatavana irrallisena..
...olipa hyvä tuo Search-nappi, kun hoksasi käyttää...
Ilmeisesti jottain vastaavaa nyt sitten mulla, kun kytkinnesteen pinta on vailtunut. Tai sitten vaan en ole aiemmin huomannut. On siis alareunassa ja jopa sen alla.
Lisäsin nestettä kantta aukasemalla, ja edelhenki sama taso kun ajamhan lähti.
- tiiviste sökö?
- jos, niin onko mulla ittellä vaihettavissa (kaikki tietää kykyni näitten kans...)?
- ei ole valunu mistään nestettä pihalle/katteille tms...voiko mennä jonnekki muualle, eli esim. moottorin puolelle jotenki...
- vuosimalli on 2001, kytkin originaali, eli osanumero lie jostain jarim viestistä kopsaamani 23163-05A00? Eli siis ei vaikutusta sillä, että moottorin osia on vaiheltu tuoreempiin jne?
...seisontatuella oli, eikä menny ku puoli desiä...tai siis vähän vaan. Tosin pitäskö kytkintä pumpata tms? Vai immeekö se vaan ilmaa sitten? En pumpannu. Tuon ilmanhörmimisepäilyni takia.
edit: niin ja tässä tullee vainoharhaseksi kaikkien normaalistapoikkeavien juttujen kanssa, etenki ku ei oikein ymmärrä tuon koko masiinan toimintaa, mikä vaikuttaa mihinki jne.
varmaan vuotaa se työsylinteri joka sijaitsee eturattaan luona
ei se mittään vaadi jos lisäilet nestettä ennekuin pääsee säiliö tyhjäksi
jos pääsee tyhjäksi huomaat ettei kytkin enää irrota/ menee ilman miinkään laista vastusta pohjaan, silloin on ilmattava