Joensuun lopputuloksien spelukointi

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Itse kävin ennen vetoa kawasaakeli leirissä tiedustelemassa radan kuntoa jarrupäässä. Kuulutukset toimi mielestäni tilanteen vaatimalla tasolla.
Itse ajoin 16 numerolla, mutta en mennyt heti omalla vuorolla kun tulkitsin kelin liian huonoksi.
Tietenkin jos olisin ajanut omalla varsinaisella vuorolla niin rata olisi ollut märempi.
Tässäkin oma harkinta sallittiin, vaikka lähtöjärjestys oli jaettu etukäteen.

Tapahtumiin osallistuu monen tasoisia kuskeja ja jotkut ajavat ensimmäistä kertaa mailia.
Heihin nähden järjestäjän ammattitaito ja kylmähermoisuus korostuu.
Loppukädessä vastuu ja harkinta on kuitenkin jokaisella itsellään.

Edited By Nesmit on 1376808601
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Joke

Viesti Kirjoittaja Joke »

Jokainen ottaa itse riskin lähtiessään ajamaan, onhan kyseessä oma henki ja terveys, sekä mahdollisesti voi vielä aiheuttaa muillekin vahinkoa. Märällä kelillä riskit tietysti kasvavat, kuitenkin myös kuivalla kelillä voi kutsu tulla liittymään enkelikuoroon. Tässä mennään äärirajoilla. Osa porukasta on tietysti fiksumpia/ taitavampia ainakin omasta mielestään, joten heillä ei siten riskejä ole :shocked: . Järjestäjiä ei kannata syyllistää tai yrittää vetää vastuuseen, jos pelkää kuolevansa/ loukkaantuvansa, niin ei sitten aja.
208 whp / 168 Nm
jouniri

Viesti Kirjoittaja jouniri »

Joke kirjoitti:Jokainen ottaa itse riskin lähtiessään ajamaan, onhan kyseessä oma henki ja terveys, sekä mahdollisesti voi vielä aiheuttaa muillekin vahinkoa. Märällä kelillä riskit tietysti kasvavat, kuitenkin myös kuivalla kelillä voi kutsu tulla liittymään enkelikuoroon. Tässä mennään äärirajoilla. Osa porukasta on tietysti fiksumpia/ taitavampia ainakin omasta mielestään, joten heillä ei siten riskejä ole :shocked: . Järjestäjiä ei kannata syyllistää tai yrittää vetää vastuuseen, jos pelkää kuolevansa/ loukkaantuvansa, niin ei sitten aja.

Juuri näin hienosti sanottu ja tiedät vielä mistä puhut. Toivotellaan täältä Salt Lake Citystäkin sulle pikaista paranemista ja ensi vuonna paremmalla onnella.

Edited By jouniri on 1376841067
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Joke

Viesti Kirjoittaja Joke »

Kiitokset Jounille, kuten myös muille paranemista toivotelleille, kunto kohenee koko ajan. Oma kriteeri lentokenttäajolle kiristyi kyllä siten, että kentän on oltava ehdottomasti kuiva, ennenkuin lähden ajamaan.
Tsemppiä ennätysyrityksiin siellä Bonnevillessä!
208 whp / 168 Nm
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Joensuun kelin puolesta pittee sanoa jotta Kimmo oli tarpeeks tilanteen tasalla, keli vaihtui niin tiuhaan et ajoivat kutka tahtoivat jos itse paremmin tiesi.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin