Taitaa Heksan Boksi olla TitaanillaHeksa kirjoitti:onkos meikäläisen boxi missä päin muailmaa?
Lpr ilmailupäivä 24.8.2013
Mitenkäs tuolla maksut hoitu,
keräilevätkö per lähtö vai maksetaankon jonnekin kerralla useampi
keräilevätkö per lähtö vai maksetaankon jonnekin kerralla useampi
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Yleensä tuolla Lappeessa vedon hinta on ollut 20 ¤ ja se on suoritettu ajettaessa lähtöpaikalle. Jossain puolessa välin on ollut vaunu ja siellä muutama tyyppi maksuja keräämässä. Toki siitä on voinut ostaa useammankin tiketin kerralla.
Se kaavake sitten kannattaa tulostaa ja täyttää valmiiksi, niin ei tarvi sitten siellä jonottaessa ruveta raapustaan.
Liyn sivuilla puhuttiin katsastuksesta, mutta eipä sellaista aiemmin ole ollut. Toki, jos pyörä roiskii öljyä tai siinä on jokin selvästi havaittava/kuultava vika, niin varmaan joku tulee nykäsemään hihasta, että onkohan ihan viisasta lähteä kentälle.
Jos keli on kuiva, niin alkupäivästä saattaa joutua jonottamaan, mutta loppupäivästä on kuskit vähentyneet ja suorituksetkin sujuneet jouhevammin.
Lappeenranta on ihan hyvä kenttä, joten sinne vaan.
Ties vaikka olisi myötätuulta.
Ensi kaudelle on luvassa kehitystä ajojen suhteen, mutta tämä syksy mennään kuuleman mukaan vielä vanhalla systeemillä.
Se kaavake sitten kannattaa tulostaa ja täyttää valmiiksi, niin ei tarvi sitten siellä jonottaessa ruveta raapustaan.
Liyn sivuilla puhuttiin katsastuksesta, mutta eipä sellaista aiemmin ole ollut. Toki, jos pyörä roiskii öljyä tai siinä on jokin selvästi havaittava/kuultava vika, niin varmaan joku tulee nykäsemään hihasta, että onkohan ihan viisasta lähteä kentälle.
Jos keli on kuiva, niin alkupäivästä saattaa joutua jonottamaan, mutta loppupäivästä on kuskit vähentyneet ja suorituksetkin sujuneet jouhevammin.
Lappeenranta on ihan hyvä kenttä, joten sinne vaan.
Ties vaikka olisi myötätuulta.
Ensi kaudelle on luvassa kehitystä ajojen suhteen, mutta tämä syksy mennään kuuleman mukaan vielä vanhalla systeemillä.
Club 100 m/s Otalampi
Nesmit kirjoitti:Kai siellä on mailin kohdalla jotain muutakin kuin tutka
Yleensä ollut Destian helvetillisen kokoinen ja kirkkaan keltainen säiliöauto. Näkyy hyvin lähtöpaikalle asti, tosin vauhdissa senkin onnistuu joskus hukkaamaan näkökentästä.
Edited By jiihoo on 1376630196
Club 100 m/s Otalampi
Sawon Woima - vähän niin kuin turbo, mutta pienempi ahdin ja vähemmän voimaa
Sawon Woima - vähän niin kuin turbo, mutta pienempi ahdin ja vähemmän voimaa
Viikko ja päivä... :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- busapilotti
- Viestit: 90
- Liittynyt: 24 Loka 2009, 12:38
- Paikkakunta: hamina
- Viesti:
900m.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Voin tuoda kans mukana tiimin lainapleksin, gen1 Zero Gravity tuplakuplan, mun numero tais sul olla jo
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc