Joensuun lopputuloksien spelukointi
Eiköhän tässä pikku hiljaa ala olla faktaa miksi noita tuloksia ei tollaisenaan "virallisille listoille" oikein voi hyväksyä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Aikalailla rupee faktaa olemaan tosiaan... En ainakaan itse kehtaa laittaa allekirjoitukseen 100m/s
Puolestani saa muuttaa tuloksen siihen minkä järjestäjaraati / tuomaristo näkee parhaaksi.
Ensi kesänä sitten 100ms veto varman päälle, Driftbox daaaaattan kanssa!!
Pienestä jää kiinni, mutta joissain hommissa jopa 2cm voi olla iso asia!
Edited By Nesmit on 1376388187
Puolestani saa muuttaa tuloksen siihen minkä järjestäjaraati / tuomaristo näkee parhaaksi.
Ensi kesänä sitten 100ms veto varman päälle, Driftbox daaaaattan kanssa!!
Pienestä jää kiinni, mutta joissain hommissa jopa 2cm voi olla iso asia!
Edited By Nesmit on 1376388187
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Noniin, sairaalasta lähettivät tänään pois,kun ei enää tarvetta makoilla siellä. Monilla asioilla ja tuloksilla on on spekuloitu tälläkin sivustolla, mutta en löytänyt vertailua siitä, kuka on kaatunut kovimmasta vauhdista lentokenttäajoissa? Hyväksytäänkö pelkkä kuskin oma arvio (arvaus), pitäisikö olla v-box lukema , tietty vielä onko tuloksen oltava kuskin itsensä kirjaama vai riittääkö omaisten ilmoitus jne.. Omasta mukista arvio että n. 300km/h nopeudesta lähti. Pyörästä oli naarmuttunut vasen sivukate ja laturin koppa kulunut puhki. Koppa vaidetaan ja öljyt, sekä mustaa teppiä katteeseen Nahkainen ajopuku meni kyllä pilalle,kun lääkäri paloitteli sen saksella, totesi vaan että tämä puku on jo tehtävänsä tehnyt.
208 whp / 168 Nm
Vasemmalta puolelta kylkiluut poikki molemmista päistään ja lapaluun pääty murtunut . Kuulemma luutuvat itsestään. eikä mitään leikkauksia tarvita. Hyvä nahkapuku pelasti kyllä tilanteen. Pyörän etupää "luiskahti" vasemmalle kyljelleen, pito siis hävisi täysin ja siitä sitten lähdettiin liukuun. Vauriot ovat vähäiset tilateeseen nähden.
208 whp / 168 Nm
Toipumisia Jokelle!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tsemppii Jokelle! Uskomaton lykky sulla ollu kaatumisessa.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Toipumisia sinne. Hyvä ettei pahemmin käyny. Kaveri lippas pyssykylän kentällä noin 250kmh vauhdista. Käsi murtu ja muualla enemmän ja vähemmän ruhjeita, gigseri lunastukseen. Nahkatakki aivan silppunauhaa, nahkahousut säily paremmin. Nehän mulla on käytössä edelleen ku niitä on parsittu ja ommeltu tuon onnettomuuen jälkhin, pysyy totuus mielessä ko net laittaa jalakaan.
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Siis onko boksien välilllä eroja vrt. driftbox/motec? Jarim?BussiJussi kirjoitti:Mites boxien välillä eroja? Esim. Taxi eikös menny 400kmh/1700 johonkin boksiin, paljo driftbox näytti sillon?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
nyt lyödään vähä lissää löylyä
siis kuka oli joensuun tapahtuman "johtaja"/tapahtuma päälikkö?
vaikka kaikki täyttääkin vastuuvapauskirjan ja ajaa omalla vastuulla,
voiko lähtöpaikalla tietää sataako 1800m päässä?
vastaan itse EI !
olisiko pitänyt ilmoittaa että loppurata märkä
ja keskeyttää koko tapahtuma kun rata on märkä?
täytyy jollain olla tälläisissä tapahtumissa "ylijumalan" rooli ja uskaltaa sanoa: nyt ei ole turvallista ajaa! ja viheltää peli poikki
esim: hallissa ei päästetty pyöriä radalle kun oli märkää
siis kuka oli joensuun tapahtuman "johtaja"/tapahtuma päälikkö?
vaikka kaikki täyttääkin vastuuvapauskirjan ja ajaa omalla vastuulla,
voiko lähtöpaikalla tietää sataako 1800m päässä?
vastaan itse EI !
olisiko pitänyt ilmoittaa että loppurata märkä
ja keskeyttää koko tapahtuma kun rata on märkä?
täytyy jollain olla tälläisissä tapahtumissa "ylijumalan" rooli ja uskaltaa sanoa: nyt ei ole turvallista ajaa! ja viheltää peli poikki
esim: hallissa ei päästetty pyöriä radalle kun oli märkää
SMR