Ostin muutama viikko sitten Dragrace.fi:stä EcuEditor Cordona-shifterin. Kalikka on asennettu paikoilleen ja "valot vilkkuu" säätöboksissa niin kuin pitääkin.
Mutta probleemi on siinä, että shifteri pitää aktivoida EcuEditor -ohjelmalla. Käytin Busaa säädettävänä Sutsukin virallisella pajalla, mutta heilläkään ei ollut shifterin aktivointiin vaadittavaa EcuEditor -ohjelmistoa. . Mielenkiintoista on se, että shifteriä markkinoidaan Plug and Play -mallina ja että EcuEditor.com ohjelmaa voidaan käyttää shifterin säätämiseen. Fakta on kuitenkin se, että shifterin aktivointi vaatii em ohjelman. Kerkis jo tulla mieleen, että tämä on se kuuluisa Plug and Pray...
Kysymys kuuluukin,että voisiko joku ystävällinen, EcuEditor -ohjelman ja tarvittavan piuhan omaava busanisti jeesata ja saattaa shifterini toimimaan? Olen vielä pari viikkoa lomalla ja voisin kruisailla pelipaikalle täältä Keski-Suomesta. Jyppikylä olisi ihan paras paikka, mutta esimerkiksi Pohjanmaalle tai etelän suuntaan sanotaanko Hämeenlinnan tasalle voisin hyvinkin ajella.
Viestiä tähän ketjuun, privana tai soitto numeroon 040 4191602 / Marko
myös aj-bike vaasassa saa tehtyä sifteri ohjelmoinnin
eikö jyväskyläs kukaan?
Kannattaa kysyä hinta ensin, eikä kovin paljon kannata siitä "klikkauksesta" maksaa
aikaa siihen kuluu 10min
jakehaanpää kirjoitti:Espoossa (Vihdintien) on sitten tunnetusti pro- paja, Samin Autopaja.
En väheksy muita kun ei kokemusta, mutta Samin pajalle siis kannattaa varata aikaa ja antaa säädättää pyörä muutenkin.
Meitin SiMuKusta tuli todella jouheva. Pyydettiin Samia säätämään pyörä lähinnä kaksi päällä tapahtuvaa matka-ajoa silmällä pitäen. Ja pyörä toimii kuin unelma.
Vakioputkilla potkii 183,5 hp @ 10155 rpm ja 151 Nm@7025
En voi kui suositella, eli aja vaan suosiolla Espooseen.
Heksa kirjoitti:myös aj-bike vaasassa saa tehtyä sifteri ohjelmoinnin
eikö jyväskyläs kukaan?
Kannattaa kysyä hinta ensin, eikä kovin paljon kannata siitä "klikkauksesta" maksaa
aikaa siihen kuluu 10min
Jees, kiitokset kaikille vinkeistä.
Mulla ainakin pitäisi olla pyörä kohtuusäädöissä. Nyt riittäisi vain sen shifterin käyttöönsaanti. Mulla on ainakin sama luulo kuin Heksalla, että temppu ei ole kummoinen eikä kestä kauaa. Siksi ei siitä 10 minuutista viitsisi ihan mansikoita maksaa.
Ajattelin vaan, että jollain aktiivisella foorumilaisella olisi ohjelma läppärillä ja ennen kaikkea ECU:n vaatima johto hallussaan. Jos ei ole, niin sittenhän pitää turvautua liikkeeseen - esimerkiksi niihin, joita tuossa yllä tarjoilitte.
Waiski, onko niin, ettei Jypin kylästä löydy "shifterin aktivointipalvelua"?? ???
Kertokaas joku mikä virka niillä kahdella piuhalla on, jotka johtosarjan mukana tulee? Siis ne, jotka kytketään Ecusta Yosh liittimeen. Voidaanko flashays suorittaa ilman noita naruja?
Enpä noita ole pitkiin aikoihin tehny, osat joutuu haalimaan ympäri maailmaa ja menekki sen verta pientä ettei noita oikeen harrastuksena viihti väkertää. Gen2 piuha lisäksi vaatii vähän älyä -> piirilevyn joiden saanti on se työläin ollu aina.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
snuggles kirjoitti:Kyl noita piuhoja on liian kanssa, kun tietäs vaan mitä niillä tekis, on loggeria, boosteria ja hyppykaapeleilla hypätty narua, jump start cables
Jos sulla liikaa noita hyppynaruja on, niin laita mulle tulemaan. Mä voinen keksiä niille käyttöä.