Näyttihän tuo menevän 112-lenkkisellä. Karvan verran pitempi välitys mitä 18/40. Tuon 19 piikkisen heitin jo paikoilleen Joensuuta varten. Taakse on tulossa pienempi...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tjoo. Kun ei mitään ihmeellistä liene ensi kaudeksi tulossa niin jatketaan vanhaan. Kauden päätteeksi pieni pamaus tosiaan Pudasjärvellä ja sen myötä tuli käytettyä sitten auki tuo pata (vaihteeksi). Mitään ihmeellistä ei löytynyt, mitä nyt toinen isommista vaihteensiirtäjistä taasen vaihtoon ja kolmosen mäntään uudet renkaat kun oli alempi rengas ilmeisesti edellisellä kerralla ryhmää asentaessa vääntynyt -> ei liikkunut vapaasti. Tuopa varmaan selitti pienet huohottelutkin. Tässä pikku hiljaa nyt niputtanut, tänään jo sille mallille että seuraavalla kerralla saa asentaa ja ajoittaa nokat ja nostaa koneen takaisin runkoon. Kuvia ei ainoatakaan, samanlaisia ne olisi kuin edellisessä purussakin. Ja sitä edellisessä ja sitä edel... ja niin edelleen. Jotenkin mukavaa tuo touhu kun ei ole kiire taas mihinkään.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Meinasihan tuo loppu vastustaa mutta käy taas niinkuin pitääkin. Vakiokunnossa olevat läppärungot paikoilleen isommilla suuttimilla ja taas rokkaa. Paljon auttaa näemmä kun läpät on synkassa ja ne menee kiinni asti...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Meinasihan tuo loppu vastustaa mutta käy taas niinkuin pitääkin. Vakiokunnossa olevat läppärungot paikoilleen isommilla suuttimilla ja taas rokkaa. Paljon auttaa näemmä kun läpät on synkassa ja ne menee kiinni asti...