TNT kirjoitti:Onnittelut kaikille onnistujille ja uusille 200mph kerholaisille Niin ja oot mara kova hemmo ku puolinakuna (busa siis).. tuommoset nopeudet tauluun
Ei ollu Taren ex valcokaan lyönnissä, 315 tauluun, siinä sit äijjien kans vähä ihmeteltiin ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Mulla se paras vauhti oli ekassa sisään ajo vedossa 1560m kohdalla 341,8km/h ja toisessa vedossa olin 1000m kohdalla 10kilsaa edellä ekaa vetoa mutta lopetin ajon 339 kohdalla koska öljyt tuli silmille enkä enään nähnyt eteeni ja rullailin linjan yli 279 täysin sokkona ja äkkiä visiiri ylös jolloin näkymä palasi.Ajelin sillä keltaisella Kawalla.
zeta1 kirjoitti:Mulla se paras vauhti oli ekassa sisään ajo vedossa 1560m kohdalla 341,8km/h ja toisessa vedossa olin 1000m kohdalla 10kilsaa edellä ekaa vetoa mutta lopetin ajon 339 kohdalla koska öljyt tuli silmille enkä enään nähnyt eteeni ja rullailin linjan yli 279 täysin sokkona ja äkkiä visiiri ylös jolloin näkymä palasi.Ajelin sillä keltaisella Kawalla.
Mitä tuossa öljytsilmille vedossa kävi, porsiko jotain pahemmin? Mulla tuppas jäähdytinnesteet yleensä oleen sylissä maaliviivan tienoilla, eli osaan eläytyä fiiliksiin.
Mutta kovin lupaavia "sisäänajotuloksia" Keltaiselta, saa olla bussipoppoo tarkkana taas tulevissa kinkereissä. Ja mikäs sen hienompaa kuin kunnon skabaaminen!
zeta1 kirjoitti:Mulla se paras vauhti oli ekassa sisään ajo vedossa 1560m kohdalla 341,8km/h ja toisessa vedossa olin 1000m kohdalla 10kilsaa edellä ekaa vetoa mutta lopetin ajon 339 kohdalla koska öljyt tuli silmille enkä enään nähnyt eteeni ja rullailin linjan yli 279 täysin sokkona ja äkkiä visiiri ylös jolloin näkymä palasi.Ajelin sillä keltaisella Kawalla.
Mitä tuossa öljytsilmille vedossa kävi, porsiko jotain pahemmin? Mulla tuppas jäähdytinnesteet yleensä oleen sylissä maaliviivan tienoilla, eli osaan eläytyä fiiliksiin.
Mutta kovin lupaavia "sisäänajotuloksia" Keltaiselta, saa olla bussipoppoo tarkkana taas tulevissa kinkereissä. Ja mikäs sen hienompaa kuin kunnon skabaaminen!
Toivotaan ettei käynyt mitenkään pahasti, huohottimen letku vähän lutussa ja keräsi paineita ja ampui ne säiliöön ja säiliö tuolla etupäässä. Ainakin pyörä kävi ihan normisti sen jälkeen ja vielä tänäänkin. Käyn varoiksi mittaamassa ohivuodot kuitenkin.Nahat sai ainakin kunnon öljy hoidon.
Hallin järjestelyt ollut aina mun mieleen, kiitos siitä! Tuloksetkin ovat netissä joten bojot myös siitä. Virheitä tosiaan saattaa olla jos on ajanut jonkun toisen varaamalla paikalla, omat nopeudet ihan oikein.
Onnea todella kaikille hyviä tuloksia ja enkkoja tehneille. Itsekin sain rypistettyä ennätykseen kilsan lisää (337.4), ajoin tämän saman lähes kymmenyksineen kolmeen kertaan. Järjestäjien kennomittaus oli näköjään ihan kohillaan. Kentällä tuntui, että välitys olisi loppunut kesken, mutta käyriä tarkasteltuani varmistui sekin notta olen oppinut ajamaan :p parantamista ei keksi oikeastaan muusta kuin joko tehoa lisää tai busa peräpuikon muotoiseksi. Hyvin järkkäilty tapahtuma.