Bensa - Käynti...
Tuota tuota, mikä bensa sitten on tämmöselle vakkaritourinkiloppuunajetulle busalle sopivin??
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
heh.. kun sanotaan et se on sitä ja sitä... neste vai st vai shell.....
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Eikös bemmissä oo fiksu moottorinohjaus, meinaan antureita moninkerroin busaan verrattuna ?mike kirjoitti:Ja sviddu tms selvälleen...
Mun bemmi vörkiii täysin 100 % kaikilla pensoilla... Eli eiköhän se normi bussi pelitä "normi" bensalll täysin...
T.s normi pensaa ruohonleikkuriin ja pikku pusaan tms... Sit viri vehkeet (vartille) on eri juttuja...
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Ootko snuggles huomannu että bensoista jäis imukanaviin ja imuventtiileihin sellaista ruskeaa tahmeahkoa tavaraa? Lähtee kyllä bräkleenillä nätisti pois mutta kuitenkin. Tommosta oli mulla kaikissa imukanavissa ja imuventtiileissä kun purin. RE85 vehkeissä tuota samaa mönjää kertyy ruiskujen päihin ja aiheuttaa käyntihäiriöitä. Ne kuitenkin putsaantuu kun ajaa tankillisen bensalla (jota FFV vehkeissä muutenkin suositellaan aina 5-10 tankillisen välein). RE85:n kanssa identifioitu että tuo mönjä tulee nimenomaan siitä 15% bensaosuuden lisäaineistuksesta.
edit: kuvalinkki:
Ja tuossa kuva kotimaisesta, noin 15tkm pelkällä etanolilla ajetusta:
Edited By jarim on 1371799509
edit: kuvalinkki:
Ja tuossa kuva kotimaisesta, noin 15tkm pelkällä etanolilla ajetusta:
Edited By jarim on 1371799509
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juur tämmöstä. En just muista millon alkoi tulemaan, mutta imuvenat ja siitä ylöspäin mökötti alkanu kiipeämään. Kerran tais olla jopa airboxin katossa kun kone hieman yskiny.Titaani kirjoitti:Ja tää mönjä on ilmestynyt ihan kahden vuoden aikana, eli kyllä se jotain lisätervaa on. Mitä enemmän overlappia käytössä sitä enemmän tätä mönjää löytyy, kun pulssit voimistuu.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Valittas ku tietäs mihin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
pakko viä vähä keskustella:(tuli juhannuksena puheeksi)
kaverilla on volvo v70 vm 2009 diesel ajettu noin 150tkm
ja kun tankkaa abc/teboil syttyy häiriövalo ja huutelee et partikkelisuodatin vaihto kunnossa.
sitten ku tankkaa neste pro dieseliä valo sammuu eikä mitään ongelmaa
nyt sitte ajellut(10tkm) nesteen löpöllä ku ei oo malttanu laittaa 1500¤ suodattimeen
kaverilla on volvo v70 vm 2009 diesel ajettu noin 150tkm
ja kun tankkaa abc/teboil syttyy häiriövalo ja huutelee et partikkelisuodatin vaihto kunnossa.
sitten ku tankkaa neste pro dieseliä valo sammuu eikä mitään ongelmaa
nyt sitte ajellut(10tkm) nesteen löpöllä ku ei oo malttanu laittaa 1500¤ suodattimeen
SMR
Heksa kirjoitti:pakko viä vähä keskustella:(tuli juhannuksena puheeksi)
kaverilla on volvo v70 vm 2009 diesel ajettu noin 150tkm
ja kun tankkaa abc/teboil syttyy häiriövalo ja huutelee et partikkelisuodatin vaihto kunnossa.
sitten ku tankkaa neste pro dieseliä valo sammuu eikä mitään ongelmaa
nyt sitte ajellut(10tkm) nesteen löpöllä ku ei oo malttanu laittaa 1500¤ suodattimeen
Erikoinen ilmiö. Pro Diesel eroaa kyllä muista naftoista, se on ainut WWFC 4 -luokan diesel joka pumppumyynnissä saatavilla. Esim. tuhkapitoisuus on alle kymmenesosa tavan EN590-naftaan verrattuna, ja polyaromaatit 1/4. Kirosana FAMEa pyöreä nolla. Jospa se Volvo on herkkänä noille em. jutuille...
Tuossa toisen sivun alareunassa selkokielinen taulukko EN590 ja WWFC4 merkittävimmistä eroista:
Suomen Autolehti 6/2012
Club 100 m/s