Koko homman ydin on suunnittelu ja toimiva tiimi.
Moottorin kestävyyteen on panostettu alakerran ja öljyn kierron/paineen osalta, 3D mittaukset mittakoneella, uusia osia, sekä muutamilla SMR high perf omavalmisteilla. Snuggles vastasi alakerran kasaamisesta ja muutoksista.
Yläpäässä kantta ei tarvinnut kunnostaa kiitos a.norrback, kaikenlaisia muita muutoksia, tavoitteena tasainen tehontuotto alhaalta saakka, samalla tuli rakennettua spyder-tyyppinen ilokaasun jako suppiloiden päihin. Polttoaineen syöttömuutoksia tehtiin ym.
Tavoite oli +300rwhp street NOS, yhdellä ylitti eli 301hv takaa, pullossa oli kaasua alle 300g tämän vedon alussa, eli hiukan voi olla liian alhainen paine huipputehon mittaukseen, tiedä sitten.
Taas kerran on laitteet läjässä, kiitos koko tiimille hyvien vinkkien ja osien hankinnassa avustamiseen ym. Päämekaanikolle papukaijamerkki!!
No nyt on kyllä titaanilla tehot kohillaan ja kun omaakin painoa oot puottanu riskisti, niin 100m/s kerho alkaa oleen meleko lähellä. Kelit vaan kohilleen. Ollappa jo Hallin meininki.
Titaani kirjoitti:Koko homman ydin on suunnittelu ja toimiva tiimi.
Moottorin kestävyyteen on panostettu alakerran ja öljyn kierron/paineen osalta, 3D mittaukset mittakoneella, uusia osia, sekä muutamilla SMR high perf omavalmisteilla. Snuggles vastasi alakerran kasaamisesta ja muutoksista.
Yläpäässä kantta ei tarvinnut kunnostaa kiitos a.norrback, kaikenlaisia muita muutoksia, tavoitteena tasainen tehontuotto alhaalta saakka, samalla tuli rakennettua spyder-tyyppinen ilokaasun jako suppiloiden päihin. Polttoaineen syöttömuutoksia tehtiin ym.
Tavoite oli +300rwhp street NOS, yhdellä ylitti eli 301hv takaa, pullossa oli kaasua alle 300g tämän vedon alussa, eli hiukan voi olla liian alhainen paine huipputehon mittaukseen, tiedä sitten.
Taas kerran on laitteet läjässä, kiitos koko tiimille hyvien vinkkien ja osien hankinnassa avustamiseen ym. Päämekaanikolle papukaijamerkki!!
Paljo "kääntöä"?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
"kääntöä" oli joku 230 päälle, tietty olisi enemmän jos nappia painaa aiemmin, nyt yli 7000 painettiin "hauskuus painiketta", jäi kupongit Samille, täytyy katsoa kun saa ne käsiin.
Titaani kirjoitti:"kääntöä" oli joku 230 päälle, tietty olisi enemmän jos nappia painaa aiemmin, nyt yli 7000 painettiin "hauskuus painiketta", jäi kupongit Samille, täytyy katsoa kun saa ne käsiin.
Arctikdiver kirjoitti:TouringTurbosta 318hp ja 308Nm.
Tasaisesti tuottaa, yli 300hv on tarjolla TouringTurbosta takaa 6800-10600 alueella. Paine tippuu ylös mentäessä madaltaa hiukan huipputehoa, mutta eiköhän tuo nyt riitä "sujuviin" ohituksiin
Tänään pajotusta 13 tuntia putkeen, tulos näyttää hyvältä mutta tuntuu pahalta.
Titaanille kiitokset ohjausjärjestelmien läpikäymisestä ja ruuvausavusta.
Seuraavaan sessioon kaivataan graafisesti lahjakasta disaineria, pientä tarrahommaa.
Täällä pajoitetaan töis. 7 sunnuntai aamuna aloitin,klo 13 näytti niin hyvältä et lähin kotia, no klo 14 sai lähteä taksin ja sillä reisulla ollaan viä (klo 02,32) ja näyttäis menevän aamuun asti
no ni eka kenttäveto päivä takana ja tulokset alku sähläilyn jälkeen "poijalla adrenaliiniä suonissa ettei meisseli käres pysyny ja hikiä pukkas ku palvattavalta sialta"nii tavoite täytty +200mph ja meni vähä yliki ja sit peilit laukut takasi kiinni "touring varustus"ja suu pielet korvissa takasi eteläiseen suomeen lievää ylinopeutta ajaen pelit kasassa/pystyssä maaliin asti....suur kiitos tiimille varikko pilttuusta ja tek avusta, työkaluista. BJ kiittää ja
ps ja mie oon ainaki lounaan velkaa sille jonka kans oli normi bensat samassa pöntössä taisin lurauttaa ittelle vähä liikaa
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Hyvin vedit BJ, eka vedon jälkeen löysät pois ja heti kerhoon. Vaikea sanoo mitä vois jatkossa parantaa, mut silti, Joensuuhun yrittään.
Muutamilla muilla jäi enemmän hampaan koloon, joutuu jopa pajottaan hieman että mahkut paranee.